Tchibo
StoryEditor

Tchibo oslavuje Vianoce s chytľavou melódiou

12.11.2018, 08:50
Autor:
tsts
Kampaň vymyslela Effectivity, objaví sa v šiestich krajinách.

Slovenská agentúra Effectivity POWERED BY PUBLICIS vytvorila po letnej kampani aj vianočnú kampaň pre TCHIBO. Tá sa v rôznych formátoch objaví až v šiestich európskych krajinách - v Česku, Slovensku, Poľsku, Maďarsku, Švajčiarsku a Turecku. 

„Christmas, Just Go Ahead Now!“

Kampaň je vyvrcholením celoročnej komunikácie, v ktorej sa postupne objavovali rôzne úpravy chytľavej pesničky Two Princes od americkej kapely Spin Doctors. Zvláštnosťou vianočnej kampane je, že prvýkrát sa prispôsobil aj text a slovo Princes bolo nahradené slovíčkom Christmas. Pôvodne nevianočný text sa tak stal vianočným hitom.

Rovnaký úvod, rôzne závery

Za imidžovým úvodom nasledujú produktové časti, ktoré sa menia po týždni. V kampani sa tak objaví šesť rôznych záverov, v ktorých sa pointujú týždňové kolekcie Tchibo, presne v duchu vianočného claimu „Darujte TCHIBO Vianoce“.

Jedny Vianoce, rôzne zvyky

Zatiaľčo natáčanie prebiehalo výhradne na Slovensku, kampaňová rodinka je medzinárodná – španielskeho otca a českú matku dopĺňajú slovenské deti. Keďže kampaň prebieha vo viacerých krajinách, tím si musel naštudovať aj vianočné tradície jednotlivých krajín. Z tohto dôvodu sa koncept musel zaobísť bez vianočných postavičiek či receptov, ktoré sú známe len v jednom regióne. Kuriozitou je, že vianočná kampaň pobeží aj v prevažne moslimskom Turecku, kde je však odovzdávanie darčekov viazané na Nový rok.

Vizitka kampane

KLIENT: Tchibo
AGENTÚRA: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Executive Director: Roman Matulík
Creative Director: Peter Rajčák
Team Leader, Senior Copywriter: Katarína Noskajová
Art Director: Štefan Hellvis Klučka, Lukáš Pompa
Režisér: Max Turek
Produkcia: Protos Productions

 

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 06:49