StoryEditor

Slovenská sporiteľňa má vo vianočnom spote ekologický celulózový sneh

14.11.2018, 08:00
Autor:
rmrm
Chce moderné a zodpovedné Vianoce. Pozrite si vianočnú kampaň z dielne agentúry Zaraguza.

Vianočná kampaň Slovenskej sporiteľne s odkazom Dobrých a zodpovedných Vianoc bola vytvorená v spolupráci s agentúrou Zaraguza.

„Vianoce sú na jednu stranu najkrajším obdobím roka, sviatky radosti a pokoja. Na druhej strane je to obdobie nezodpovedného konzumu. Kvôli pár dňom hojnosti dochádza k výraznému a nezodpovednému zadlžovaniu, obrovskému plytvaniu s potravinami a tvorbe odpadu. Tento paradox sa stal základným insightom, na ktorý chceme reagovať,” hovorí Juraj Pobjecký, hlavný stratég agentúry Zaraguza.

Emócia Tv spotu o priateľstve medzi dievčatkom a vianočným stromčekom je,okrem ústrednej myšlienky Darujte dobro, dostanete šťastie, podporená aj cover verziou pesničky Sweet Child O‘ Mine od známej kapely Guns N’ Roses.

Zodpovedne prebiehala aj produkcia TV spotu. Slovenská sporiteľňa pri natáčaní použila ekologický celulózový umelý sneh, catering bez plastov, tiež sa triedil odpad vzniknutý pri natáčaní. Kampaň bude nasadená v TV, online, kinách a indoore. TV spot bude v éteri od 16.11.2018. Pozrite si zatiaľ dlhší, 94-sekundový online spot.

​V lete tohto roka Slovenská sporiteľňa odštartovala kampaň prezentujúcu dlhodobú hodnotovú komunikáciu značky.

„Vianočnou kampaňou nadväzujeme na hodnotovú komunikáciu našej značky a jej pozicioning. Ako inovatívny a zodpovedný líder chceme ľudí inšpirovať pomocou emócie k tomu, aby k Vianociam a aj k predvianočným nákupom pristupovali zodpovedne,“ hovorí Peter Holík, vedúci oddelenia marketingovej komunikácie.

Vizitka kampane:

Klient: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Copywriters: Jaroslav Vígh, Michal Pastier, Zuzana Smetanková
Art Directors: Milan Malý, Andrej Nemček
Graphic designers: Gabriela Kožiaková, Richard Novák
Social Media: Martin Rajec, Dominika Turcerová
Account Manager: Katarína Kaššová, Eva Klimeková
Strategy: Juraj Pobjecký
Director: Juraj Janiš
Production: Hitchhikers
Banka od 16.11. pripravila aj web, na ktorom budú môcť ľudia súťažiť o živý stromček v kvetináči a adventný kalendár s 24 tipmi a trikmi pre zodpovedné trávenie Vianoc. Podporí tiež myšlienku dobrého a zodpovedného nakupovania darčekov vďaka Štedrej karte a mobilným platbám cez Google Pay.

01 - Modified: 2023-11-02 10:46:09 - Feat.: - Title: Brand purpose funguje, ak sa značky na nič nehrajú a inšpirujú ľudí 02 - Modified: 2023-09-22 11:38:00 - Feat.: - Title: Ak chceme lepšiu budúcnosť, treba ísť voliť, hovorí v novej kampani Slovenská sporiteľňa 03 - Modified: 2023-08-31 11:28:22 - Feat.: - Title: Kampaň Moji milí Slováci oslavuje celosvetový úspech 04 - Modified: 2023-10-02 11:14:10 - Feat.: - Title: Zlaté klince sú pre nás uznaním brandže, že robíme niečo výnimočné 05 - Modified: 2023-08-21 14:20:30 - Feat.: - Title: Nová kampaň Slovenskej sporiteľne ukazuje ako je na tom Slovensko s prosperitou
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 05:33