Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.11.2018, 14:47

Lay’s má novú kampaň. Chipsy predstavuje ako ideálneho spoločníka

Produkčnou agentúrou je Mark BBDO a digitálnou 2Fresh.

Lay’s má novú kampaň. Chipsy predstavuje ako ideálneho spoločníka
Zdroj: Youtube

Spoločnosť PepsiCo odštartovala novú marketingovú kampaň značky Lay’s. Slogan „Ktoré Lay’s si dnes dáš“ odkazuje na široké portfólio a možnosť vybrať si svoje chipsy  podľa plánovanej príležitosti. Kampaň je nasadená v televíznych spotoch, v digitálnom prostredí a v PR.

V rámci najnovšej kampane vidieť takmer všetky produktové rady. Popri klasických Lay´s sa objavujú aj Lay´s Strong vhodné k pivu či na stretnutie s priateľmi, Lay´s Maxx s maxximálnymi vrúbkami pre maxximálnu zábavu vonku a na sociálnych sieťach a v PR aj najnovší rad – pečené Lay´s Oven Baked ideálne pre chvíle pohody. Každý z radov má teda nielen špecifický tvar a chuť, ale aj svoj charakter. Celý koncept tak kombináciu príležitostí s ideálnymi chipsami opiera o rozmanité benefity jednotlivých typov produktu.

Nasadené sú preto dve rôzne spoty:

Cieľom kampane je ukázať Lay´s ako inovatívnu značku a zároveň spotrebiteľa motivovať, aby prípadne ochutnal aj iné rady chipsov Lay´s, hoci už možno má svoj obľúbený. „Zraz s kamošmi pri futbale a pive okorenia pálivé Lay´s Strong, zatiaľ čo pohodový večer doladia pečené Lay´s Oven Baked, ktoré obsahujú až o 50 % menej tuku. Stačí si len vybrať a prečo si nevybrať podľa toho, čo máte práve v pláne,“ uviedla v súvislosti s novou kampaňou Jana Wiesnerová, Assistant Brand Manager Snacks CZ/SK.

Vizitka kampane:

Timing: 11 – 12/2018

Mediálne nasadenie: TV, digital, PR

Digitálna agentúra: 2Fresh s.r.o.

Produkčná agentúra: Mark BBDO

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.