Spoločnosť Kaufland sa v rámci vianočnej kampane pozicionuje ako oficiálny dodávateľ tohtoročných Vianoc.
„Sprevádzame Santa Klausa pri jeho príprave na Vianoce. Náš tohtoročný vianočný spot dokazuje, že má pritom rovnaké povinnosti, úlohy a výzvy ako každý z nás. Veď je tiež normálnym otcom rodiny s rovnakými problémami, úlohami a výzvami: Čo máme dobrého na jedenie a kde si nakúpim tesne pred Vianocami? V televíznom spote odhaľujeme tajomstvá jeho života a predstavujeme jeho rodinu a domov,“ vysvetľuje Martin Gärtner, vedúci oblasti marketingu spoločnosti Kaufland. V TV spote ukazuje Kaufland Santa Klausa ako bežného človeka, ktorý zabudne kúpiť kapra na štedrovečernú večeru. Aby všetko na poslednú chvíľu zachránil, namieri si to do Kauflandu, v ktorom nakúpi všetko potrebné.
Súčasťou vianočnej kampane je aj špeciálna dvojtýždňová vianočná autobusová zastávka na Trnavskom mýte v Bratislave - od 20.11.2018.Kreatívne riešenie zastávky navrhla agentúry Null: obrazovka s krbom, v ktorom horí oheň, lavička nahradená červenou sedačkou, nechýba vianočný stromček, blikajúce svetielka a na streche plné vrecia z Kauflandu, vrátane nákupného vozíka.
Kreativita: inhouse Kaufland (centrála)
Produkcia: Tony Petersen Film
Režisér: Tania Verduzco a Adrian Pérez
Hudba: Yessian Music
Mediamix: TV spoty, BB, POSka, prospekt, imidžová inzercia a online komunikácia
Kreativita autobusovej zastávky: Tomáš Chmelár, Ernest Nagyidai, agentúra NULL