Už dnes večer sa v HubHub stretnú slovenskí marketéri na evente spojenom s odovzdávaním cien za najefektívnejšiu reklamu uplynulej sezóny - EFFIE Awards Slovakia 2018 a ceny pre klientov - Marketér roka 2018. Ocenené budú tiež Top osobnosti slovenskej reklamy a tiež vyhlásenia najúspešnejšej Agentúry roka 2018.
V hre o Effie kovy je 19 prác, ktorým porota prvého kola udelila shortlist spomedzi 31 prihlásených projektov. V tohtoročnom, 20. ročníku, získali najviac shortlistov agentúry Istropolitana Ogilvy a Wiktor Leo Burnett.
O ocenenie Marketér roka sa budú uchádzať traja marketéri, ktorých z nominácií vybralo združenie Ľudia z marketingu. Minulý rok získal toto ocenenie Igor Tóth z O2 Slovakia.
Na shortliste Marketéra roka sa umiestnili:
- Juraj Holub- marketingový riaditeľ, Slido
- Ľudmila Kolesárová- marketingová manažérka, Dobrý anjel
- Anton Molnár- head of marketing, Slovnaft
Vyvrcholením večera je ocenenie pre najlepšiu slovenskú reklamnú agentúru, ktorú Stratégie udeľujú od roku 1999. Titul Agentúra roka a ocenenie „Áčko“ si prevezme najlepšia agentúra. O výsledkoch rozhodnú aj body z Effie, zatiaľ je na prvých priečkach rebríčka päť agentúr.
Dozvieme sa tiež, kto sú top osobnosti slovenskej reklamy, v piatich kategóriách oceňujú Stratégie každý rok osobnosti, ktoré získali na domácich a zahraničných súťažiach kreativity najviac bodov.
Chcete sa zúčastniť eventu a dozvedieť sa výsledky EFFIE a Agentúry roka ako prví? Event organizuje Klub reklamných agentúr Slovenska a partneri podujatia sú Slovak Business Agency, Heineken Slovensko, Kofola, Pernod Ricard, Bittner Print a HubHub, mediálni partneri sú Stratégie a Hospodárske noviny.