StoryEditor

Mikušová, Woska, Kurek a Bánik. TRIADisti sú top osobnosťami slovenskej reklamy

30.11.2018, 20:00
Autor:
pzpz
Toto sú autori kampane 17. november pre operátora O2.

Magazín Stratégie udeľuje v rámci súťaže Agentúra roka aj špeciálne ocenenia. V piatich kategóriách oceňuje každý rok top osobnosti slovenskej reklamy, ktoré získali na domácich a zahraničných súťažiach kreativity najviac bodov.

TOP CREATIVE DIRECTOR A TOP STRATEGY DIRECTOR 2018

archív

Martin Woska (1 780 bodov a 1520 bodov)
chief creative & strategy director
TRIAD

TOP COPYWRITER 2018

osobný archív
Vlado Kurek (1740 bodov)
TRIAD

TOP ACCOUNT DIRECTOR 2018

archív

Natália Mikušová (2120 bodov)
TRIAD

TOP ART DIRECTOR 2018

Archív
Tomáš Bánik (1640 bodov)
TRIAD

Všetky top osobnosti, ktorým udelili Stratégie ocenenie získali najviac bodov za prácu 17. november.

V tomto roku si kampaň odniesla shortlist z Cannes, zlatá a strieborná Euro Effie a ocenenia z PIAF. Okrem toho sa stala aj 11. najlepšou PR kampaňou sveta podľa Global Sabre Awards.Kampaň získala dve striebrá na Epica Awards 2017 (body sa započítavali až tento rok), striebro z ADCE Awards a shortlist na Golden Drum. Na domácich súťažiach uspela na Zlatom Klinci a na susednej Zlatej pecke 2017, z ktorej body sa takisto, ako z Epica Awards započítavajú do tohto roka. 

​Rok 2017 nebol pre prácu 17. november o nič slabší ako 2018. Zo Zlatého klinca si odniesol zlato z kráľovskej kategórie Kampaň a z ďalších kategórií dva zlaté a dva bronzové Klince. V Hodnotení Stratégií sa stal víťazom až v troch kategóriách a na zahraničných súťažiach zabodovala kampaň na Golden Hammer, Golden Drum, ADCE Awards, PIAF, NY Festival a Cannes Lions.

Na minuloročnom oceňovaní Agentúry roka sa stal 17. november najkreatívnejšou kampaňou.

O kampani 17. november:

O2 v rámci tohto projektu na jeden deň vytvorilo virtuálnu železnú oponu. V tento deň sa pri načítaní zahraničných webových stránok zobrazilo upozornenie, pripomínajúce železnú oponu a upozorňujúce na prekročenie hranice. Súčasťou kampane boli aj špeciálne SMS správy pri prekročení hranice, ktoré oznamovali, že pred rokom 1989 to bolo trestným činom. Symbolicky v tento deň hranice prekročil olympionik Matej Tóth, na mieste, ktoré bolo pred rokom 1989 obohnané ostnatým drôtom v Devínskej Novej Vsi. Do kampane sa zapojilo aj množstvo influencerov, ako napríklad Sajfa, youtuber Selassie, či Ján Gordulič.

Vyhlásenie top osobností slovenskej reklamy je súčasťou súťaže ​Agentúra roka, v ktorej magazín Stratégie oceňuje už od roku 1999 najlepšie reklamné agentúry, ktoré boli počas roka najúspešnejšie nielen v domácich, ale aj v zahraničných súťažiach kreativity a efektivity, pričom zohľadňuje aj ekonomickú výkonnosť agentúry. Je to jediné ocenenie, ktoré vystihuje prácu agentúry počas celého roka.

01 - Modified: 2018-12-02 08:37:48 - Feat.: 0 - Title: Najúspešnejšou slovenskou agentúrou je TRIAD 02 - Modified: 2018-12-10 10:36:21 - Feat.: 0 - Title: Marketérom roka 2018 je Juraj Holub zo Slido
01 - Modified: 2022-07-26 11:14:34 - Feat.: - Title: KRAS pozýva reklamné agentúry, aby sa zapojili do TAAS 02 - Modified: 2021-12-10 19:29:58 - Feat.: - Title: Tri slovenské agentúry zabodovali na medzinárodnej súťaži Epica Awards 03 - Modified: 2021-11-25 11:41:43 - Feat.: - Title: Ocenenie na Epica Awards môžu tento rok získať štyri slovenské agentúry 04 - Modified: 2020-04-12 09:04:19 - Feat.: - Title: Slovenské agentúry sú finalistami na súťaži v New Yorku 05 - Modified: 2020-02-13 11:14:00 - Feat.: - Title: Zlaté pecky 2019 sú rozdané. Ocenenie získali štyri slovenské agentúry
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:53