Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.11.2018, 20:50

Marketérom roka 2018 je Juraj Holub zo Slido

Spoločnosti, ktorá sa zaslúžila o zinteraktívnenie viac ako 160 tisíc eventov po celom svete.

Marketérom roka 2018 je Juraj Holub zo Slido
Zdroj: Slido

Cena Marketér roka bola tento rok udelená druhýkrát. Cieľom vyhlasovateľa, ktorým je občianske združenie Ľudia z marketingu, je posilniť vnímanie roly zadávateľa v marketingovom mixe a vybudovať komunitu expertov, ktorých úmyslom je kultivovať prostredie marketingu na Slovensku. Z troch nominovaných, ktorí sa dostali na shortlist, si ocenenie odniesol Juraj Holub, marketingový riaditeľ Slido.

Zdroj: Ľudia z marketingu

​Juraj Holub je marketingový riaditeľ v spoločnosti Slido, ktorej sa podarilo spraviť viac ako 160.000 eventov po svete interaktívnejšími. Juraj je odborník na dizajnovanie efektívnych mítingov a ich následnú modernizáciu. Za svoje aktivity získal v eventovom odvetví ocenenia na svetových podujatiach v Barcelone, Vancouveri aj v New Yorku.

Pod vedením Juraja Holuba, v spolupráci s kolegami z celej firmy, sa spoločnosti Slido tento rok podarilo prehĺbiť spoluprácu s konferenciami ako je WebSummit, Techcrunch Disrupt, či SXSW, kde na otázky zaslané cez Slido odpovedal Elon Musk.

Okrem toho sa Juraj Holub zaslúžil o niekoľko ďalších krokov, ktoré sám prezentuje slovami: „Čo sa týka projektov marketingového tímu, tak veľmi som sa tešil z kompletného redizajnu nášho blogu, ktorý má momentálne návštevnosť cez 50.000 ľudí mesačne. A vydania sérií edukačných videí pod názvom Slido Academy, ktorá zvýšila aktiváciu klientov (od registrácie po použitie produktu). Alebo bolo tam veľmi veľa ďalších vecí. Každý člen nášho marketing a dizajn tímu má na nich veľkú zásluhu.“

Zdroj: Ľudia z marketingu

​Medzi nominovanými na ocenenie boli aj Ľudmila Kolesárová, marketingová manažérka Dobrý anjel a Anton Molnár, head of marketing Slovnaft.

Minulý rok získal ocenenie, ako prvý, Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia. Pod vedením Igora Tótha uviedol operátor O2 mimoriadne silnú a mnohými domácimi aj zahraničnými súťažami oceňovanú kampaň 17. november, na ktorej spracovaní sa podieľala kreatívna agentúra TRIAD.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.