Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.11.2018, 20:40

Najefektívnejšími kampaňami sú práce Tajomstvo pravého kávičkara, Ako Sagan zmenil Telekom a Výdrž s Lacom Borbélym

Z 19 shortlistov bolo ocenených 10 prác.

Najefektívnejšími kampaňami sú práce Tajomstvo pravého kávičkara, Ako Sagan zmenil Telekom a Výdrž s Lacom Borbélym
Zdroj: Youtube

Národnú súťaž efektivity marketingovej komunikácie EFFIE Slovakia organizuje KRAS - Klub reklamných agentúr Slovenska. Tohtoročný, už 20. ročník, bol pre slovenskú reklamu úspešný. Do súťaže prihlásili agentúry 32 prác, z ktorých posunula porota 1. kola na shortlist 19 prác a 10 z nich premenilo shortlist na kov. 

Prehľad všetkých ocenených kampaní v súťaži Effie Slovakia:

Zdroj: Effie

​O definitívnych výsledkoch rozhodla porota 2. kola, v takomto zložení:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.