Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.12.2018, 09:08

Young Marketerom sa stala Romana Umrianová

Ocenenie bolo udelené prvýkrát.

Young Marketerom sa stala Romana Umrianová
Zdroj: Martin Schopinski

Tento rok sa po prvýkrát udelila cena Young Marketer, súťaž pre marketérov do 30 rokov. Prvým slovenským víťazom, v tomto prípade víťazkou, sa stala Romana Umrianová

Zdroj: Martin Schopinski

Súťažnou úlohou bolo vytvoriť stratégiu podľa zadania, víťaz sa ako jeden z 30 svetových mladých marketérov zúčastní Young Marketers Academy, ktorá sa koná počas najprestížnejšieho reklamného festivalu Cannes Lions 2019. Organizátorom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska v spolupráci so Slovenskou sporiteľňou.

Zúčastniť sa mohol každý nadšený marketér z klientskej alebo agentúrnej strany, rovnako aj študenti. Práce hodnotila odborná porota zložená zo zástupcov Slovenskej sporiteľne a združenia Ľudia z marketingu, ktorá si preštudovala všetky vypracované zadania a za najlepšie tri projekty určila práce, ktoré vytvorili:

Zadanie vysvetľuje Peter Holík,Head of Marketing Communications Slovenská sporiteľňa:

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.