V piatok 30. novembra sa stretla reklamná branže na galavečere v HubHube, kde si najúspešnejšie reklamné agentúry preberali ocenenia za svoje práce.
Najprv udeľoval Klub reklamných agentúr Slovenska ocenenia EFFIE Slovakia za najefektívnejšie reklamné kampane roka. Najúspešnejšiu agentúrou v efektivite marketingovej komunikácie bola v tomto roku Istropolitana, ktorá si odniesla jednu zlatú a dve bronzové Effie. Ocenenia získali aj agentúry Wiktor Leo Burnett, MUW Saatchi & Saatchi, Zaraguza, TRIAD, This is LOCCO a CORE 4.
Tento rok sa po prvýkrát udelila cena Young Marketer, súťaž pre marketérov do 30 rokov, a po druhýkrát bola udelená cena Marketér roka.
Vyvrcholením večera bolo ocenenie top osobností reklamy a vyhlásenie Agentúry roka, ktoré každoročne udeľuje magazín Stratégie najlepším reklamným agentúram už od roku 1999. Prestížne ocenenie „Áčko“ získava agentúra, ktorá bola počas roka úspešná nielen v domácich, ale aj v zahraničných súťažiach kreativity a efektivity, pričom sa zohľadňuje aj ekonomickú výkonnosť agentúry. „Áčko“ je jediným ocenením, ktoré vystihuje prácu agentúry počas celého roka.
V tomto roku si svoj prvý titul Agentúry roka odniesla agentúra TRIAD. Na pomyselnom zlatom tróne vystriedala po dvoch rokoch agentúru Wiktor Leo Burnett, ktorej patrí tento rok strieborná priečka. Na bronzovej priečke sa umiestnila Istropolitana.