Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.12.2018, 10:37

Marek Majeský si zahral v spote s návštevníkmi nocľahárne

Kampaň promuje novú formu fundraisingu, možnosť "adopcie" postele .

Marek Majeský si zahral v spote s návštevníkmi nocľahárne
Zdroj: Elite Solutions

Slovenská organizácia Depaul Slovensko sa stará o ľudí bez domova tým, že prevádzkuje nocľaháreň a útulky. Novou kampaňou podporuje novú formu fundraisingu, možnosť "adopcie" postele na webe. Darca tak pomocou pravidelných mesačných platieb poskytne lôžko v jednom zo zariadení pre ľudí bez domova. 

Kampaň Adoptuj si posteľ pripravila agentúra Elite Solutions, ktorá sa rozhodla pre hraný spot, v ktorom účinkuje Marek Majeský s manželkou. Spot sa nahrával priamo v nocľahárni a zahrali si v ňom reálni návštevníci nocľahárne. 

Okrem spotu bola zorganizovaná aj tlačová konferencia, na ktorej sa zúčastnili zástupcovia spoločnosti aj klienti nocľahárne. 

Vizitka kampane:

Agentúra: Elite Solutions 
Creative director: Matej Valo
Account manager: Lenka Pavlíčková
Art director: Jozef Kyselica, Martin Maderič
Produkcia spotu: Playground13

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.