StoryEditor

Bratislava láka čínskych návštevníkov. Novým videom

05.12.2018, 09:41
Autor:
rmrm
Pozrite si prezentačné video určené pre odborné konferencie v Číne.

Ako informoval Maroš Plitko, hovorca Bratislava Tourist Board, táto organizácia v roku 2018 uskutočnila viacero aktivít na propagáciu Bratislavy na čínskom trhu. Spolupracuje s čínskymi novinármi a cestovnými kanceláriami, pripravila tlačové materiály v čínštine, zúčastnila sa certifikovaného školenia a niekoľkých konferencii. Najnovšie pripravila špeciálne prezentačné video o hlavnom meste Slovenska. To prezentuje Bratislavu ako destináciu vhodnú nielen pre turizmus, ale aj pre podnikateľské aktivity a nové spolupráce.

BTB pri tvorbe tohto videa využila vlastné kapacity a rozhovory boli natočené svojpomocne. Ostatné časti videa sú kompilátom už existujúcich videí, ktoré používa na prezentáciu destinácie.Čínski turisti sú v tomto roku v Bratislave piatou najpočetnejšou skupinou návštevníkov. Vnímame ich dlhodobo stúpajúci záujem o Bratislavu, pričom medziročne sa zvýšila ich návštevnosť o takmer 24 %. Preto spolupráca s touroperátormi, cielená propagácia destinácie, či účasť na podujatiach zameraných na spoznávanie čínskeho trhu, považujeme za mimoriadne dôležité,“ povedala Alžbeta Melicharová, predsedníčka predstavenstva BTB.BTB ponúka vo svojich turistických informačných centrách propagačné materiály i mapy mesta v čínštine. V spolupráci s ministerstvami a inými organizáciami, pripravila poznávacie cesty pre novinárov a cestovné kancelárie. Do portfólia aktivít pribudlo najnovšie aj video pripravené špeciálne pre čínsky trh prezentujúce základne informácie, ako aj zaujímavosti Bratislavy.„Prezentačné video, ktoré sme pripravili primárne pre odborné konferencie v Číne, už malo svoju premiéru. Na neskoršom spoločnom stretnutí oň hneď prejavil záujem aj veľvyslanec Slovenskej republiky v Číne J.E. Dušan Bella. Vo videu vystupuje viacero významných hostí, veľvyslanec Číny J.E. Lin Lin, generálny riaditeľ SARIO Róbert Šimončič, ambasádor pre Východnú Áziu Východoslovenskej Investičnej agentúry Róbert Vincze, ale aj zástupcovia hotelov spolupracujúcich s čínskou klientelou ako Lindner Hotel Gallery a Hotela Bratislava, či turistická sprievodkyňa alebo čínska učiteľka žijúca v Bratislave. Na záver videa sa s nami podelili so svojimi dojmami a zážitkami čínski turisti počas návštevy Bratislavy,“ uviedol výkonný riaditeľ BTB Tomáš Koniar.

Do budúcna plánuje BTB na propagáciu Bratislavy využívať aj najrozšírenejšie čínske sociálne siete ako WeChat porovnateľný s Facebookom, Youku podobný YouTubu, Weibo a ďalšie možnosti.

01 - Modified: 2018-04-23 09:03:40 - Feat.: 0 - Title: Bratislava má novú stratégiu. Chce sa dostať do povedomia návštevníkov z celého sveta
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 04:58