Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
06.12.2018, 13:39

Vianoce v Orangei pokračujú. Byť verný sa oplatí

Po „akčnej babke” prichádza sviatočne ladený príbeh dedka rybára.

Vianoce v Orangei pokračujú. Byť verný sa oplatí
Zdroj: Orange Slovensko

Aktuálne nasadený vianočný spot ďalej rozvíja posolstvo zimnej kampane „Byť verný sa oplatí”.

„Našim zákazníkom v ňom opäť ďakujeme za ich vernosť a prinášame im štedrú odmenu v podobe poriadnej porcie mobilných dát v skupine Navzájom zadarmo. Po „akčnej babke” prichádzame so sviatočne ladeným príbehom dedka rybára. Ten je verný tradíciam a nechce sa zmieriť s tým, že by na štedrovečernom stole mal chýbať poctivo ulovený kapor. A jeho vernosť i vytrvalá snaha potešiť blízkych rozhodne neostanú bez zaslúženej odmeny. Keď sa spojí celá rodina o netradičné vianočné prekvapenie je hneď postarané,“ približuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko.

Vizitka kampane:
Názov kampane: 10 GB dat do skupiny Navzájom zadarmo
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Katarína Špirková, Hana Čupilová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek
Art director: Zuzana Porubcová, Martin Ondrušek, Karol Krištofovič
Copywriter: Simona Luteránová, Eva Myjavcová
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: 23.11.2018
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Filmservice Productions
Réžia: Štěpán FOK Vodrážka
Názov pesničky použitej v spote: komponovaná hudba Michal Novinski

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.