Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.12.2018, 10:32

Seriál Asociácie PR agentúr: Ako osloviť mladých? Zvedavo a s rozumom

Agentúra Media & Communication Consulting predstavuje svoje referenčné projekty.

Seriál Asociácie PR agentúr: Ako osloviť mladých? Zvedavo a s rozumom
Zdroj: Media & Communication Consulting

Stratégie v spolupráci s Asociáciou PR agentúr na Slovensku pripravujú seriál, v rámci ktorého jednotlivé agentúry predstavujú najlepšie projekty a približujú svoju stratégiu a uvažovanie. Ďalší diel pripravila agentúra Media & Communication Consulting:

Zvedavosť zabalená v plechovke. A v kocke ľadu

Ako čo najlepšie dostať do povedomia zákazníkov letnú novinku? Použiť všetky dostupné kanály.

K poriadne horúcemu letu jednoznačne patria aj osviežujúce drinky. Preto Tchibo prišlo s originálnym nápojom Mazagrande, ktorý spája chuť citrusovej limonády a kávy. Nevšedné spojenie prirodzene vzbudzujúce zvedavosť. A aby sme túto zvedavosť ešte podporili, rozhodli sme sa medializovať túto novinku vo všetkých kanáloch – v klasických médiách, ale i prostredníctvom influencerov.

Správny mix influencerov

O sile influencerov a ich príspevkov na sociálnych sieťach dnes už nikto hádam nepochybuje. A práve oni odštartovali prvú fázu medializácie Mazagrande. Aby sme pokryli čo najširšiu fanúšikovskú základňu, oslovili sme známych ľudí z rôznych oblastí – od svetovej tenistky Dominiky Cibulkovej cez tanečníkov Miňa Kereša a Tonyho Poruchu, moderátorku Miriam Kalisovú, modelku Luciu Mokráňovú až po youtuberku Momu (dokonca v spoločnom videu s Expl0itedom) či blogerky Andreu Zahurancovú či Rebeku Dostálkovú z blogu Fresshion. Každý z nich to poňal osobitým štýlom a svojim fanúšikom na Facebooku, Instagrame i YouTube predstavili túto kávovú novinku, ako aj zaujímavý spôsob, akým im bola doručená. Od špeciálnych hostesiek si ju totiž prevzali zamrazenú v ľadovej kocke ukrývajúcej dve plechovky. Na profiloch niektorých z nich sa tiež objavili súťaže o balíčky Mazagrande. Celkovo 32 videí, fotiek či instastories si vyslúžilo viac ako 20 000 lajkov, komentárov a zdieľaní a o Mazagrande sa prostredníctvom sociálnych sietí dozvedeli fanúšikovia rôznych vekových skupín.

Zdroj: Media &amp
Nezabudli sme ani na novinárov

Po prvej „influencerskej“ fáze kampane

Nedozvedeli ste sa všetko?

Predplaťte si jeden z troch digitálnych balíkov a získajte neobmedzený prístup k digitálnemu obsahu s ktorým vám nič neunikne.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.