Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.12.2018, 10:26

VÚB banka si vybrala novú reklamnú agentúru. Zastreší aj online aj offline

Banka končí reklamnú spoluprácu s agentúrami Istropolitana Ogilvy a This is Locco.

VÚB banka si vybrala novú reklamnú agentúru. Zastreší aj online aj offline
Zdroj: archív Stratégií

O kreativitu VÚB banky sa bude po novom starať agentúra TRIAD.

Ako Stratégie informovala banka, komunikačný koncept s Petrou Polnišovou pokračuje ďalej.

VÚB banka v novembri vyhlásila výberové konanie na reklamnú agentúru. Po dlhodobej spolupráci s dvoma agentúrami, kde jedna mala na starosti online a druhá offline komunikáciu, sa banka rozhodla, že bude efektívnejšie pracovať len s jednou agentúrou, ktorá bude zastrešovať komplexnú komunikáciu značky. Z tendra vyšla víťazne agentúra TRIAD.

„Komunikačné kampane nemajú presné stanovené hranice medzi offlinom a onlinom. Toto rozdeľovanie sa nám pri práci ukázalo ako neefektívne. V spolupráci s agentúrou TRIAD, budeme riešiť komunikáciu komplexne a veríme, že aj inšpiratívne,“ uviedla Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.

Výberové konanie sa, podľa jej slov, riadilo zásadami férového tendra. „Prebiehalo len v jednom kole medzi vybranými kandidátmi, kvôli efektivite a rešpektu voči času a nákladom zúčastnených agentúr.“

„Z našich skúseností vieme, že najlepšie kampane vznikajú z dlhodobej spolupráce, ktorá nemá limity v rozdeľovaní na online a offline médiá a kde chémia agentúry a klienta funguje. Tešíme sa preto a výhru berieme ako príležitosť robiť spoločne s VÚB na omnoho hlbšej úrovni, ako je to na našom trhu zatiaľ zvykom,“ povedal Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer a spolumajiteľ TRIADu.

VÚB po 14 rokoch končí reklamnú spoluprácu s agentúrou Istropolitana Ogilvy. „Agentúre chceme poďakovať za veľa dobrej práce pre našu značku a za koncepty, ktoré sú a budú súčasťou nášho VÚB príbehu. Vďaka patrí aj agentúre This is Locco, s ktorou spolupráca trvala dva roky a bola tiež veľmi dobrá,“ dodáva Martina Hrivnáková.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.