Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
11.01.2022, 16:57

Ryba Žilina má nového riaditeľa predaja a marketingu

Do spoločnosti prichádza po ôsmich rokoch práce pre známu celosvetovú pet food značku Royal Canin.

Ryba Žilina má nového riaditeľa predaja a marketingu
Zdroj: Ryba Žilina

Jedna z popredných potravinárskych spoločností má výraznú posilu v top manažmente. Novým riaditeľom predaja a marketingu v Ryba Žilina sa stal Juraj Grosoš. Ako informovala spoločnosť, Juraj Grosoš zastreší komplexné riadenie predaja výrobného portfólia spoločnosti v rámci nadnárodných sietí, domácich sietí, „drobného retailu“, zákazníkov HoReCa aj exportu. Popri vedení obchodného tímu pod neho spadá aj strategické riadenie oddelenia marketingu a v organizačnej štruktúre spoločnosti Ryba Žilina reportuje priamo generálnemu riaditeľovi.

Juraj Grosoš je skúsený profesionál v sektore FMCG s medzinárodným presahom. Do Ryba Žilina prichádza po ôsmich rokoch práce pre značku v segmente „pet food“ - Royal Canin. V rámci nej viedol na najvyšších pozíciách postupne zahraničné trhy od Českej republiky, cez Turecko až po Izrael. Predtým pracoval ako brand manažér skupiny pre slovenské zastúpenie spoločnosti Savencia Fromage & Dairy, ktorá patrí medzi celosvetových lídrov v segmente značkových syrov. Skúsenosti získal aj vďaka pôsobeniu na pozícii marketingového riaditeľa spoločnosti Hubert J.E., ako aj vedeniu marketingu v spoločnosti Lyreco Group. Juraj Grosoš sa v oblasti marketingu FMCG etabloval po absolvovaní Ekonomickej univerzity v Bratislave vďaka spojeniu so značkou Dr. Oetker, kde zbieral skúsenosti osem rokov a profesijne rástol vrátane pozícií manažéra pre export v Nemecku a „daily“ manažéra Food Service pre celý trh SR a ČR.

Som rád, že po rokoch pôsobenia v rôznych krajinách sveta som zakotvil doma na Slovensku a dostal som príležitosť viesť predaj a marketing značiek a produktov, ktoré patria v našom potravinárstve medzi tie najikonickejšie. Teším sa na spoluprácu naprieč celou skupinou PRETO, s vedením spoločnosti Ryba Žilina a v neposlednom rade s mojimi tímami, zodpovednými za predaj, vzťahy s obchodnými partnermi, marketing a komunikáciu. Mojím cieľom je ísť osobným príkladom a priniesť kolegom novú motiváciu pre zvýšenie našej spoločnej výkonnosti, nášho prínosu pre celkový rast biznisu a najmä spokojnosti dlhoročných aj nových zákazníkov čoraz širšieho a vysoko kvalitného portfólia Ryba Žilina,“ uvádza Juraj Grosoš. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.