StoryEditor

Najnakupovanejším mobilným formátom sa stal Interscroller

13.12.2018, 09:00
Autor:
hrnhrntsts
V počte predaných impresií porazil doposiaľ najpredávanejší formát Mobilný Branding.

RTB reklama cielená na mobilných užívateľov rastie medziročne dvojnásobne. Spomedzi reklamných formátov ako banner, natívna reklama, video reklama alebo čisto mobilných formátov ako Mobilný Branding a Interscroller, zaznamenal v poslednom období významný nárast práve posledne spomenutý.

Najväčší mobilný formát, ktorý sa zobrazí pri scrollovaní stránky, sa stal v reklamnej sieti R2B2 už po pol roku od spustenia predávanejším formátom než dovtedy najpredávanejší Mobilní Branding.

​František Bauma zo spoločnosti R2B2 vysvetľuje, prečo tomu tak je: „Interscroller je v našej sieti najvýraznejším formátom určeným pre mobilné zariadenia. Jeho parametre sú pre inzerentov natoľko vyhovujúce, že i s dostupným počtom 120 miliónov reklamných impresií, ktorý je o zhruba tretinu nižší než u Mobilného Brandingu, sa stal najnakupovanejším mobilným formátom u nás.“

Inzerentom, ktorí nakupujú programaticky v sieti R2B2 reklamný priestor, tak nevadí ani fakt, že je tento formát podľa RTB indexu priemerne o 35-40 percent drahší než zmienený Mobilný Branding.

R2B2

„Cena Interscrolleru je priemerne vyššia o viac než tretinu, ale inzerent dostane priestor cez takmer celú mobilnú obrazovku, kde jeho reklamné posolstvo oveľa lepšie vynikne,“ vysvetľuje Bauma.

Tento formát je v sieti R2B2 úspešný tiež z dôvodu jeho jednoduchej prípravy. „Zadávatelia nakupujú Interscroller v podobe obrázku alebo HTML5 kódu, takže vlastnosťami zodpovedá bannerom. Nie sú tak potrebné špecifické šablóny či generátory,“ dodáva šéf produktu spoločnosti R2B2

Mobilná reklama v sieti R2B2 na konci novembra tvorila 35 percent celého online reklamného priestoru, čo znamenalo oproti minulému roku 40 percentný nárast.

01 - Modified: 2018-10-08 10:53:33 - Feat.: 0 - Title: Výdavky do onlinu boli v prvom polroku 2018 o 7 percent vyššie 02 - Modified: 2018-06-25 16:02:34 - Feat.: 0 - Title: Mobilná reklama pokorí televíznu o tri roky. Jej podiel vzrastie na 30 percent 03 - Modified: 2018-07-06 07:58:53 - Feat.: 0 - Title: Mobilná reklama ročne porastie o 21 percent. Tvrdí štúdia o globálnych reklamných výdavkoch od Zenithu
01 - Modified: 2020-08-10 07:15:40 - Feat.: - Title: R2B2 má nového investora. Majoritný podiel získala spoločnosť Genesis Growth 02 - Modified: 2018-11-19 10:48:40 - Feat.: - Title: R2B2 pripája do svojej siete globálne platformy 03 - Modified: 2018-10-31 08:05:05 - Feat.: - Title: Novinka v programatickej reklame: Kampaňou môžete osloviť aj majiteľov konkrétnych značiek mobilov 04 - Modified: 2018-09-04 11:13:51 - Feat.: - Title: R2B2 spúšťa na Slovensku obsahové cielenie v HbbTV 05 - Modified: 2018-09-04 11:14:28 - Feat.: - Title: R2B2 uvádza nový typ cielenia v HbbTV. Ako prvý ho vyskúšal Skylink
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 17:55