Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.12.2018, 09:26

Huawei pripravil vianočnú zastávku. Prezentuje tam umelú inteligenciu

Brandová zastávka zaujme okoloidúcich stropom pripomínajúcim nočnú oblohu.

Huawei pripravil vianočnú zastávku. Prezentuje tam umelú inteligenciu
Zdroj: Huawei

Zastávka MHD na námestí SNP v Bratislave vzala na seba novú, vianočnú podobu. Premenila sa na aktivitu, ktorá láka okoloidúcich na vyskúšanie funkcií aktuálnej vlajkovej lode Huawei - smartfónu Mate 20 Pro. 

Brandová zastávka zaujme už svojím vizuálom. Jej strop zdobí efekt hviezdnej oblohy, ktorý prináša polárnu žiaru aj do našej zemepisnej šírky. Toto spojenie nie je samoúčelné - práve tento prírodný fenomén poslúžil ako inšpirácia k vytvoreniu jednej z farebných verzií smartfónu. Vyhotovenie s názvom Twilight dokáže meniť farby od modrej cez fialovú až po čiernu.

Širokouhlý fotoaparát, ktorým disponuje aj samotný smartfón, ponúka na zastávke možnosť zhotoviť si originálnu vianočnú fotografiu a poslať ju komukoľvek - napríklad ako vianočný pozdrav. V ponuke sú efekty rozšírenej reality ako námraza, sneženie, vianočný stromček či darčeky. Fotografiu je možné následne odoslať na zadanú mailovú adresu.

Zdroj: Huawei

Interaktívna zastávka tiež demonštruje možnosti umelej inteligencie, ktorá je jedným z hlavných ťahákov vrcholného modelu. Po aktivovaní ikony animácia odprezentuje funkciu HiVision, ktorá umožňuje napríklad vyhľadanie obľúbeného kúsku na internete či identifikáciu miesta, na ktoré sa fotoaparát práve pozerá.

Zastávku s interaktívnymi funkciami si môžete vyskúšať do 17. decembra 2018.

Ďalšia marketingová aktivita sa objaví v troch nákupných centrách na Slovensku - konkrétne Aupark Bratislava, Eurovea a Aupark Košice - sú tam umiestnené interaktívne citylighty. Tie vyzývajú okoloidúcich na odomknutie displeja a následne ukazujú možnosti, ktoré ponúka umelá inteligencia v smartfóne prostredníctvom funkcie HiVision.

Reklamné nástroje vianočnej komunikácie dopĺňa použitie špeciálnej fólie na citylightoch, ktorá mení vizuál podľa toho, z ktorého uhla sa naň človek pozerá.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.