Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.12.2018, 00:00

Prijatie kozy u Kisku vyvolalo vášne. Čo to vlastne znamená?

  • O kampani, ktorú reprezentuje koza Božka, sme sa v HNtelevízii rozprávali s riaditeľom Človeka v ohrození Branislavom Tichým.
  • Čo je cieľom kampane?
  • A aké sú na ňu reakcie?
  • Odpovede sa dozviete v rozhovore.

Koza Božka sa stala hlavnou "tvárou" kampane Skutočný darček. O čo v kampani ide a aké sú na ňu reakcie, sme sa v štúdiu HNtelevízie pýtali riaditeľa Človeka v ohrození Branislava Tichého.

"Cieľom kampane je, aby ľudia mali šancu pomôcť počas Vianoc hneď dvakrát," vyhlásil Tichý.

"Na jednej strane majú šancu darovať veci ľuďom, ktorí to naozaj potrebujú v tých najchudobnejších častiach sveta alebo v najchudobnejších komunitách na Slovensku. Na druhej strane potešiť tým spoločným darovaním niekoho blízkeho," priblížil šéf Človeka v ohrození.

Koza Božka sa stala veľkou hviezdou najmä po návšteve v Prezidentskom paláci u Andreja Kisku. Práve to sa stalo terčom kritiky SNS a ĽSNS, pripomienku mal aj expremiér a šéf Smeru Robert Fico.

Reakcie na kampaň sú výborné, tvrdí Tichý. "My sa veľmi tešíme z tej podpory, ktorú dostávame," hovorí.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.