Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.01.2019, 09:37

Huawei začal nový rok poriadnym marketingovým prešľapom

Novoročné prianie uverejnil na Twitter z iPhonu.

Huawei začal nový rok poriadnym marketingovým prešľapom
Zdroj: Twitter

Čínska firma Huawei nezačala svoje novoročné marketingové aktivity najšťastnejšie. Novoročné prianie uverejnila na Twitter z iPhonu. Problém spôsobili externí zamestnanci agentúry Sapient, ktorí mali v tom čase technologický problém a nedarilo sa im tweet odoslať z počítača. Pracovníci si teda uľahčili prácu a tweet odoslali z iPhonu, ktorý mal v sebe zahraničnú SIM kartu.

Okamžite po publikovaní bol post zmazaný, ale ako to už na internete býva zvykom, screenshoty sa naďalej virálne šíria.

Zdroj: Twitter

"Tento incident vážne poškodil našu značku," napísala v internej správe Chen Lifang, riaditeľka komunikácie Huawei.

Podobný prešľap sa stal aj izraelskej herečke Gal Gadot, platenej ambasádorke značky. Propagačný tweet na telefón Huawei Mate 10 Pro uverejnila z iPhonu.

Zdroj: Mashable

​V roku 2016 pobavil internet Jaromír Jágr. V čase, keď bol tvárou Huawei, uverejnil na svojom facebookovom profile selfie odfotenú iPhonom. To značka šikovne využila v kampani, ktorú uverejnila začiatkom roka 2018. 

Zdroj: mam.cz

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.