Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.01.2019, 13:59

Mastercard rebranduje. Chce byť ako Nike či Apple

Z loga sťahuje nápis.

Mastercard rebranduje. Chce byť ako Nike či Apple
Zdroj: Mastercard

Spoločnosť Mastercard sa rozhodla pozmeniť svoje logo. Zmena nie je výrazná - z loga spoločnosť odstráni nápis Mastercard. Poznávacím znamením zostanú pre značku dva kruhy, žltý a červený.

Podľa magazínu Adweek, spoločnosť dúfa, že sa takto zaradí medzi spoločnosti, ktoré nemajú v logu nápis, napriek tomu sú na prvý pohľad poznateľné ako napríklad Nike či Apple. 

Značka potrebovala zmenu, ktorá by bola globálne akceptovateľná, povedal o zmene šéf marketingu Raja Rajamannar.  Nové logo je flexibilnejšie a menej obmedzujúce pri zobrazeniach na menších smartfónoch či iných malých digitálnych obrazovkách.

Mastercard naposledy redizajnoval svoje logo v roku 2016, kedy písmo posunul pod dva farebné kruhy a zafarbil čiernou farbou.

Takto sa vyvíjalo logo spoločnosti, ktoré je jedno z najstarších:

Zdroj: Mastercard

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.