Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.01.2019, 12:15

Bratislava sa propaguje vo Viedni. Hlavnou tému sú Majstrovstvá sveta v hokeji

Súčasťou je aj maskot Macejko, ktorý sa predstavil prvýkrát v životnej veľkosti.

Bratislava sa propaguje vo Viedni. Hlavnou tému sú Majstrovstvá sveta v hokeji
Zdroj: Bratislava Tourist Board

Vo Viedni v týchto dňoch prebieha najväčší rakúsky veľtrh cestovného ruchu Ferien Messe Wien. Bratislavu zastupuje organizácia Bratislava Tourist Board (BTB). ktorá si za ústrednú tému celej prezentácie zvolila tohtoročný šampionát v ľadovom hokeji. Súčasťou je aj maskot Macejko, ktorý sa na veľtrhu predstavil prvýkrát v životnej veľkosti predstavil a profesionálne roztlieskavačky.

Zdroj: Bratislava Tourist Board

​​Stánok Bratislavy je spojený s expozíciou celej krajiny prezentujúc hlavné mesto ako vstupnú bránu na Slovensko. Hlavným komunikačným posolstvom sú hokejové majstrovstvá sveta konajúce sa v tomto roku v Bratislave a Košiciach. Hokejovej tematike je prispôsobený aj sprievodný program.

„V prezentácii Bratislavy na rakúskom trhu vidíme veľký zmysel. Aj napriek tomu, že k sebe máme blízko a návštevnosť z roka na rok stúpa, pričom za minulý rok evidujeme nárast návštevníkov o takmer 5 %, nás ešte mnoho Rakúšanov nenavštívilo. Touto prezentáciou ich chceme motivovať, aby v tomto roku navštívili Bratislavu nielen kvôli hokejovým majstrovstvám, ale hlavne vďaka bohatej ponuke kultúrnych, gastronomických či športových zážitkov, ktoré Bratislava má,“ uviedla predsedníčka predstavenstva BTB Alžbeta Melicharová.

Zdroj: Bratislava Tourist Board

​Bratislavskú expozíciu dopĺňajú svojou ponukou atraktivít aj spoluvystavovatelia, ktorí prezentujú tematické prehliadky mesta, prehliadky turistickými vláčikmi, plavby rýchločlnmi na Dunaji, rôzne športové podujatia v meste, ale aj hry s názvom escape room a mnohé ďalšie. 

Veľtrh trvá štyri dni, od štvrtka 10. januára do nedele 13. januára. Zúčastňuje sa ho viac ako 800 vystavovateľov z 80 krajín, ktorí predstavujú posledné trendy v trávení dovolenky. Počas štyroch dní veľtrh navštívi viac ako 153-tisíc návštevníkov.

Zdroj: Bratislava Tourist Board

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.