Hlavným hrdinom kampane parížskeho Disneylandu sa stal najväčší fanúšik Donalda Ducka- kačiatko. Jeho príbeh sa začal 23. decembra keď zábavný park uverejnil na Twitteri výzvu, že sa malá kačka stratila. Fanúšikov vyzýval na pomoc pri hľadaní.
A worrying duck disappearance is the talk of the town, and Disneyland Paris is getting actively involved in the efforts to find the missing duckling. Have you seen him? #whereistheduckling pic.twitter.com/pMD79Qnozk
— Disneyland Paris EN (@DisneyParis_EN) 23. decembra 2018
O dva dni neskôr, 25. decembra prišiel Disneyland s informáciou, že sa kačička našla, ako inak v reklame na známu turistickú atrakciu. Celý jej príbeh je vyrozprávaný v milom reklamnom spote „Where Magis Gets Real“.
Good news - the duckling’s been found! You’ll be relieved to hear he was in very good hands... or should we say wings! ?#WhereMagicGetsReal pic.twitter.com/YJLG40qRjD
— Disneyland Paris EN (@DisneyParis_EN) 25. decembra 2018
Kampaň z dielne agentúry BETC Paris je nasadená po celej Európe a nesie posolstvo, že Disneyland je miestom všetkých kúziel a neuveriteľné príbehy sa tam stávajú skutočnosťou.
Reklama má vo svete výborné ohlasy a tak sa mnohí nadšenci pýtajú, či bude toto spôsob, akým bude Disneyland komunikovať, alebo je to iba jednorázová reklama. Odpovede sa zatiaľ nedočkali.