Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.01.2019, 13:26

Záhada strateného káčatka je vyriešená. Objavilo sa v reklame

Pozrite si kampaň Disneylandu.

Záhada strateného káčatka je vyriešená. Objavilo sa v reklame
Zdroj: Youtube

Hlavným hrdinom kampane parížskeho Disneylandu sa stal najväčší fanúšik Donalda Ducka- kačiatko. Jeho príbeh sa začal 23. decembra keď zábavný park uverejnil na Twitteri výzvu, že sa malá kačka stratila. Fanúšikov vyzýval na pomoc pri hľadaní.

O dva dni neskôr, 25. decembra prišiel Disneyland s informáciou, že sa kačička našla, ako inak v reklame na známu turistickú atrakciu. Celý jej príbeh je vyrozprávaný v milom reklamnom spote „Where Magis Gets Real“.

Kampaň z dielne agentúry BETC Paris je nasadená po celej Európe a nesie posolstvo, že Disneyland je miestom všetkých kúziel a neuveriteľné príbehy sa tam stávajú skutočnosťou.

Reklama má vo svete výborné ohlasy a tak sa mnohí nadšenci pýtajú, či bude toto spôsob, akým bude Disneyland komunikovať, alebo je to iba jednorázová reklama. Odpovede sa zatiaľ nedočkali. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.