ABO Photography
StoryEditor

Pelikán s novou PR posilou

14.01.2019, 09:15
Autor:
tsts
Tím cestovateľského portálu sa rozrástol o Jozefa Rybára, ktorý bude mať na starosti komunikáciu a vzťahy s verejnosťou.

Marketingové oddelenie spoločnosti pelicantravel.com sa od nového roka rozšírilo.  Novu posilou je Jozef Rybár, ktorý do Pelikánu prichádza z CKM 2000 Travel, kde pôsobil ako Online Media Manager.

„Teším sa na novú výzvu v mladom a dynamickom tíme, ktorý je plný nápadov, odhodlania a ktorý sa chce neustále zlepšovať. Už v tomto momente sa sústredíme na čiastočnú zmenu povedomia o Pelikáne, ktorého drvivá väčšina Slovákov pozná len kvôli výhodnej a širokej ponuke leteniek, vďaka ktorej si vybudoval pozíciu technologického lídra nielen v našom travel industry. Práve ona mu však umožňuje ľuďom distribuovať aj ďalšie hodnotné cestovateľské zážitky vo forme klasických letných či exotických dovoleniek, víkendových pobytov na horách alebo v kúpeľoch. O tejto možnosti ale veľa Slovákov ani len netuší. A práve tu sa skrýva jedna z mojich hlavných úloh,“ vysvetlil Jozef Rybár.

Jozef predtým pracoval ako Online Media Manager CKM 2000 Travel, najväčšej slovenskej agentúry pre kultúrno-výmenný program Work & Travel USA. Okrem toho tiež pôsobil ako redaktor domáceho a zahraničného spravodajstva v bývalom internetovom denníku Aktuálne.sk a krátko aj v printe domáceho ekonomického spravodajstva Hospodárskych novín. Už niekoľko rokov sa venuje i pro bono projektom v neziskovom sektore.

Pelikán je najväčší predajca leteniek v Slovenskej republike s viac ako 170 zamestnancami a pôsobí aj v ďalších piatich krajinách Európy – Česká republika, Maďarsko, Poľsko, Rakúsko a Nemecko. Spoločnosť vznikla ešte v roku 2004 ako prvý online predajca leteniek, ubytovania, cestovného poistenia a doplnkových cestovateľských produktov.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:06