StoryEditor

Rajo má novú kampaň. Tvrdí, že je taký poctivý, až ide vzorom

17.01.2019, 15:16
Autor:
redred
Kampaň je nasadená na sociálnych sieťach Instagram a YouTube.

Podľa značky Rajo sa slovenský trh sa v poslednom období výrazne mení. Kým donedávna bolo pre spotrebiteľov najlepšie len to najmodernejšie, teraz sa naopak vracajú k slovenským koreňom a tradíciám. Stoja si tiež za tvrdením, že aby sa  produkt mohol nazývať skutočne tradičným, mal by byť vyrobený poctivou metódou, aká sa používala aj v minulosti. Takýmto výrobkom je Hustý tradičný jogurt, ktorý Rajo uviedlo na trh v minulom roku.

Slovenská mliekarenská spoločnosť počas decembra spustila novú kampaň na sociálnych sieťach. V spolupráci s agentúrou Socialists sa Rajo rozhodlo spojiť s poctivými slovenskými hand-made výrobcami a ukázať ľuďom, aká je skutočná podstata tradičných výrobkov. V tutoriáloch ponúkajú návod, ako si moderné dielo dokáže každý vytvoriť tradičnou metódou aj doma.

V úvode kampane sa zamerali na modrotlač, ktorá bola iba nedávno zapísaná do reprezentatívneho zoznamu nehmotného kultúrneho dedičstva ľudstva UNESCO. Technike postupného nanášania indigového farbiva na tkaninu divákov priučí Peter Trnka. Predstavuje už piatu generáciu rodiny, ktorí sa venujú práve modrotlači.

MEDIA CENTRAL

​Na prvom zo série videí Peter Trnka predstavuje metódu, ako si vytvoriť modrotlač doma a skrášliť si tak napríklad staršie kusy oblečenia. Vo videu sa ďalej dozvedáme, ako vyzerá tvorba modrotlače v profesionálnejších podmienkach. Dôležitým posolstvom komunikácie je fakt, že nie všetko, čo sa ako tradičné slovenské tvári, také aj je. Nejde len o to, dať produktom tieto prívlastky, dôležitá je práve metóda ich výroby. Modrotlač a Hustý tradičný jogurt od Rajo tieto podmienky spĺňajú.

Kampaň pozostáva z komunikácie na sociálnych sieťach Instagram  a YouTube.  

 

Vizitka kampane:

Klient: Rajo a.s.
Agentúra: Socialists
Kreatívny riaditeľ: Kornélia Pazderková
Strategický riaditeľ: Kornélia Pazderková
Art Director: Alexandra Šebíková
Copywriter: Nina Čepková
Account manager: Andrea Vozárová
Produkcia: Modify s.r.o.
Photograph: Linda Oršulová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 10:53