Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.01.2019, 11:08

SWAN bude mať nového generálneho riaditeľa

Od februára sa ním stane Roman Vavrík, ktorý niekoľko mesiacov pôsobil ako poradca predstavenstva spoločnosti.

SWAN bude mať nového generálneho riaditeľa
Zdroj: Swan

Fúzia dvoch telekomunikačných operátorov SWAN a BENESTRA vstupuje do finálnej fázy. Po úspešnom spojení do jedného subjektu na začiatku tohto roku, presťahovaní sa do nového, spoločného sídla, zlúčení tímov a viacerých integračných úspechoch rozhodli akcionári o novom generálnom riaditeľovi. Od februára sa ním stane Roman Vavrík, ktorý niekoľko mesiacov pôsobil ako poradca predstavenstva spoločnosti. Doterajší generálny riaditeľ SWANu, Martin Mosný, pokračuje ako člen top manažmentu a bude sa venovať rozvojovým projektom na pozícii Business Development Director.

„Menovanie nového generálneho riaditeľa, ktorý prichádza z externého prostredia, je zavŕšením dohody o fúzii spoločností. Roman Vavrík prináša do SWANu novú energiu a čerstvý pohľad na budúcnosť,“ hovorí predseda predstavenstva SWAN, a. s., Juraj Ondriš a dodáva: „Zároveň sa chcem poďakovať Martinovi Mosnému, ktorý v tejto funkcii úspešne previedol spoločnosť náročným obdobím fúzie. Ide o jednu z najzložitejších operácií na telekomunikačnom trhu v ostatnom období.“

Roman Vavrík v SWANe pôsobil od septembra 2018 ako poradca predstavenstva a aktívne sa zúčastňoval na tvorbe stratégie spoločnosti. Do SWANu prišiel zo Slovak Telekomu, kde 11 rokov pôsobil na rôznych manažérskych pozíciách, naposledy ako riaditeľ pre obchod a marketing dcérskej spoločnosti DIGI Slovakia.

„Mojou ambíciou je spraviť zo SWANu spoločnosť so 100-miliónovým obratom. Znamená to posilniť našu dnešnú pozíciu ako druhého najväčšieho poskytovateľa informačno-komunikačných služieb v segmente firemných zákazníkov a priviesť firmu do TOP3 aj v oblasti rezidenčných zákazníkov. Chcem rovnako pokračovať v procese kreovania SWANu ako atraktívneho zamestnávateľa s motivovaným tímom kolegov,“ hovorí Roman Vavrík.

Roman Vavrík vyštudoval strategický manažment na Fakulte Managementu Univerzity Komenského v Bratislave a obchod na Webster University vo Viedni. V roku 2007 nastúpil ako konzultant stratégie do spoločnosti Slovak Telekom, a. s. O tri roky neskôr sa stal vedúcim tímu korporátnej stratégie, kde ako poradca výkonného manažmentu pracoval na kľúčových celofiremných projektoch vrátane akvizícií firiem.

Od roku 2012 bol Roman menovaný za vedúceho marketingového oddelenia pre B2B segment, kde zodpovedal za riadenie marketingových aktivít pre korporátnych zákazníkov. Zároveň zodpovedal za vývoj nových produktov pre celý B2B segment, rozvoj nového biznisu a riadenie kľúčových projektov v oblasti ICT, Cloud a M2M služieb.

V roku 2014 nastúpil na pozíciu riaditeľa marketingu a predaja v dcérskej spoločnosti DIGI Slovakia, s. r. o., v ktorej ako člen výkonného manažmentu zodpovedal za obchodné výsledky, definovanie a implementáciu obchodnej stratégie v oblasti rezidenčných služieb (televízie a internetu pre domácnosti) na celom území Slovenska.

V SWANe, do svojho menovania za generálneho riaditeľa vo februári 2019, pôsobil Roman Vavrík ako poradca predstavenstva.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.