Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.01.2019, 08:54

Demänovka vyzýva generáciu Z, aby v noci odhalili svoje Alteregá

Kampaň pripravila agentúra SOCIALISTS.

Demänovka vyzýva generáciu Z, aby v noci odhalili svoje Alteregá
Zdroj: SOCIALISTS

Kampaň Demänovky Dark cieli na generáciu Z, ktorá podľa značky často žije dvojitým životom. Cez deň sú to všedné povinnosti a pracovné pozície, avšak v noci sa z nich stávajú DJi, gejmeri, či herci, skrátka majú svoje "Alterego". Na tomto insighte je postavená komunikácia Demänovky Dark, ktorá vyzýva všetkých, aby odhalili svoje nočné ja. 

Prvou predstaviteľkou je Denisa, ktorá cez deň študuje marketing a venuje sa všedným povinnostiam. Ale keď nastane noc, jej nespútané „Alterego“ ožíva. V noci sa stáva tanečnicou živelného afrodance. Až v noci je skutočne sama sebou. Jej príbeh komunikuje prostredníctvom Instagramu. 

Okrem nej odhalia svoje druhé ja ďalšie zaujímavé osobnosti, ktoré naplnia claim značky Demänovka Dark: „Noc je náš deň“.

Kampaň prebieha na sociálnych médiách a je z dielne agentúry SOCIALISTS

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.