StoryEditor

Harmony má novú reklamu. Draží v nej toaletný papier

24.01.2019, 06:10
Autor:
pzpz
Kampaň je z dielne Elite Solutions.

História Harmony siaha do roku 1999 odkedy je jej symbolom labuť. V roku 2016 sa značka rozhodla prejsť strategickými zmenami vrátane rebrandingu a komplexného redizajnu produktového portfólia. Vtedajšia agentúra MADE BY VACULIK prišla s komunikačným konceptom Krása nevídaná!, ktorý je postavený na myšlienke, že Harmony produkty sa vďaka kráse svojich obalov stávajú dizajnovými doplnkami, ktoré dokonalo harmonizujú s interiérom domácnosti a sú imidžovými doplnkami domácnosti či osobnosti spotrebiteľa.

O necelé dva roky po rebrandingu sa značka združujúca Harmony, Harmasan a Harmony Professional, rozhodla vyhlásiť tender, ktorý vyhrala agentúra Elite Solutions. Pod jej taktovkou teraz prichádza TV spot, ktorý predstavila na svojom facebookom profile.

Kreatívny koncept “Luxus, ktorý si môže dovoliť každý” bude postupne spustený okrem televízie aj v online, OOH a na sociálnych sieťach. Spoločnosť SHP Harmanec ním promuje novinku v portfóliu produktov značky Harmony - 4 vrstvový toaletný papier Harmony Exclusive.

Ako prvý vyšiel TV spot v Čechách a na Slovensku. Nasledovať by mali Slovinsko a postupne aj ďalšie krajiny z Balkánu - Chorvátsko, Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Srbsko a Macedónsko s adaptáciou produktu na toaletný papier Paloma, ktorý taktiež patrí do portfólia SHP Group.  

Peter Šurín, Strategy Director Elite: "Musím uznať, že pripraviť kampaň na toaletný papier bola pre nás výzva. Samozrejme nám myšlienky častokrát utekali za nevhodné hranice, ale nakoniec sa s tým náš kreatívny tím dokázal šikovne popasovať."

Matej Valo, Creative Leader Elite a autor konceptu hovorí, že cieľom kampane bolo " odprezentovať nový Harmony Exclusive ako dostupný luxus.  Hľadali sme preto situáciu, ktorá navonok pôsobí elegantne a prémiovo ako značka Harmony. Vzhľadom na charakter produktu sme však vedeli, že sa nesmieme brať príliš vážne a mať príjemnú dávku sebareflexie. A tak vznikol príbeh v prostredí aukcie, kde sme rozohrali rozstrel medzi šarmantnou dvojicou, ale s nečakaným odhalením - predmetom aukcie je Harmony Exclusive, ktorý licitujúcim vyfúkne bežná mamička s nákupným košíkom. ”

Produkciu TV spotu zastrešila spoločnosť Hitchhiker films s režisérskou taktovkou Dana Dekana.

01 - Modified: 2023-05-03 06:00:00 - Feat.: - Title: Keď si niečo obľúbite, je to láska na celý život, hovorí v novej kampani Harmony 02 - Modified: 2021-05-01 10:19:18 - Feat.: - Title: Harmony prichádza s novou edíciou ECO loving 03 - Modified: 2018-11-19 10:47:52 - Feat.: - Title: Elite Solutions sa postará o kreatívu značky Harmony 04 - Modified: 2017-08-11 14:04:05 - Feat.: - Title: Harmony má nový TV spot. Krása nevídaná
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:11