Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
14.01.2022, 07:04

Osobní agenti pomáhajú podnikateľom. Telekom im prináša prémiovú starostlivosť

V kampani od MUW Saatchi&Saatchi.

Osobní agenti pomáhajú podnikateľom. Telekom im prináša prémiovú starostlivosť
Zdroj: archív

Nová kampaň od Telekomu je určená podnikateľom. Operátor predstavuje osobných agentov, ktorí pomôžu podnikateľom prostredníctvom telefonického rozhovoru vybrať digitálne služby na mieru tak, aby presne vyhovovali požiadavkám ich biznisu. Okrem nadštandardnej starostlivosti im operátor prináša aj bezpečnejší pevný internet a prémiový router.
V kampani od MUW Saatchi&Saatchi je hlavnou postavou stolár Jozefa, ktorý okrem svojho remesla musí zvládať aktivity mnohých ďalších profesií. A práve tie mu nie vždy idú od ruky tak, akoby si želal, čo je pointa reklamy.

Pripomenutím prémiovej služby chceme všetkým našim zákazníkom ukázať, že v každom momente stojíme pri nich. Náš vzťah nekončí len pri podpise zmluvy či prvotnej konzultácii, práve naopak, všetko sa tu len začína. Všetci zákazníci, ktorí sa rozhodnú práve pre našu značku, si nekupujú len obyčajnú službu, ale nadštandardnú starostlivosť. Jednoducho povedané, svojho partnera, ktorý im poradí v každom okamihu s akýmkoľvek problémom. Aj to bol jeden z cieľov, ktorým sme sa chceli priblížiť našim súčasným, ako aj budúcim zákazníkom, bez ohľadu na to, či ide o malého živnostníka, menšiu alebo väčšiu firmu. Pri komunikácii s našimi zákazníkmi nerobíme žiadne rozdiely, každému radi poradíme s akýmkoľvek malým či väčším problémom,“ uviedol Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekom.

V hlavnej úlohe spotu je stolár Jozef, ktorý musí zvládať viacero podnikateľských činností naraz. Tak ako väčšina malých podnikateľov, Jozef bol okrem iného aj svojím IT-čkárom, ale vďaka starostlivosti osobnej agentky a digitálnym službám od Telekomu už ním byť nemusí.

Tvorcovia kampane opäť čerpali z bežného života a vychádzali z toho, že menší podnikatelia musia toho neraz zvládať naozaj veľa. Vždy preto ocenia, ak im niekto poradí a pomôže v oblasti, v ktorej nie sú až tak doma.

„Mama vlastní menší autobazár a okrem toho, že je predajkyňa, je aj vlastnou ekonómkou, upratovačkou, fotografkou, správkyňou webu a sociálnych sietí atď. Má toho veľa a vždy preto uvíta, ak jej niekto ponúkne jednoduché a spoľahlivé riešenie,“ dodáva Roman Hríbik, senior copywriter MUW Saatchi & Saatchi.

Spot sa odohráva v autentickom prostredí stolárskej dielne Ajnfach v Petržalke. Réžie sa ujal Jakub Machala a natáčanie zabezpečila produkcia Nice Try.

 

Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Anna Durczoková, Ivana Daučíková, Ondrej Mikuš
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Ivana Polohová
Art Director: Veronika Holaňová, Matej Ježko
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Lenka Časnovská
Strategy Planner: Kamil Charvát
Produkcia: Nice Try
Réžia: Jakub Machala
Postprodukcia: Ekran
Zvuková produkcia: K2 Zvuk
Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.