Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.01.2019, 09:37

Plzeňský Prazdroj Česko a Slovensko má nového marketingového riaditeľa

Stal sa ním Roman Trzaskalik, ktorý vo funkcii strieda Granta McKenzieho.

Plzeňský Prazdroj Česko a Slovensko má nového marketingového riaditeľa
Zdroj: Plzeňský Prazdroj

Novým marketingovým riaditeľom Plzeňského Prazdroja pre Slovenskú a Českú republiku sa stal Roman Trzaskalik (43). Ten vystriedal Granta McKenzieho, ktorý počas viac ako šiestich rokov vo funkcii získal niekoľko odborných ocenení  a  bol povýšený na post marketingového riaditeľa materskej spoločnosti Asahi Breweries Europe.

Do Plzeňského Prazdroja prichádza Roman Trzaskalik zo spoločnosti Danone, kde od roku 2006 zastával post riaditeľa a viceprezidenta pre marketing v Saudskej Arábii, Alžírsku a Maroku. S Danone spojil väčšinu svojho profesijného života, po absolvovaní odboru ekonómie na Technickej univerzite v Ostrave začal pracovať najskôr na pozícii obchodného zástupcu, potom sa presunul do marketingu spoločnosti Opavia. Odtiaľ viedla jeho profesijná cesta na vrcholné manažérske posty v materskom Danone.

Roman Trzaskalik výrazne vsádza na tímovú prácu, jeho cieľom je podpora jednotlivých členov marketingu spoločnosti. Zo svojej pozície sa zameria na inovácie a inovatívnu komunikáciu pre ďalší rozvoj kategórií a značiek Prazdroja.

Vo voľnom čase sa venuje rodine, rád cestuje, lyžuje a hrá golf. Je milovníkom pív, najmä ležiakov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.