Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.02.2019, 07:30

Hity na rok 2019. Ako bude vyzerať marketing v digitáli?

Pozrite sa, čo na to odborníci z ADMA.

Hity na rok 2019. Ako bude vyzerať marketing v digitáli?
Zdroj: archív

V printovom vydaní Stratégií sme už tradične zapojili odborníkov z Asociácie digitálnych marketingových agentúr (ADMA), ktorí prezradili čo si myslia, že bude hitom v v digitáli v roku 2019.

Marek Didák z agentúry Hype tvrdí, že budeme svedkami hypu okolo rozšírenej reality, ktorej tvorba je dnes už pre množstvo značiek budgetovo dostupná. 

Podľa Martina Wosku z TRIADu má skvele našliapnuté audio- "podcasty sú zaujímavé z hľadiska content marketingu, voice z hľadiska user interface."

"Do roku 2020 bude viac ako polovica vyhľadávaní pomocou hlasu. Reputačný obsah tvorený používateľmi bude naďalej dominovať a bude jedným z hlavných faktorov zvyšovania konverzných pomerov a predajov na webe," tvrdí Ladislav Suško z Performics.

A podľa ďalších ADMA odborníkov bude vyzerať marketingová komunikácia v digitálnom prostredí takto: 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.