Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2019, 10:01

Bioderma má novú kampaň. V hlavnej úlohe s Dominikou Morávkovou

O kreatívu sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Bioderma má novú kampaň. V hlavnej úlohe s Dominikou Morávkovou
Zdroj: Youtube

Francúzska značka Bioderma predstavuje nový komunikačný koncept s titulom Vcíti sa do vašej kože. Ide o jednu z mála dermokozmetických značiek, ktorá zastrešila tvorbu konceptu aj celkovej produkcie na Slovensku.

Pri tvorbe idei sa stala najväčšou inšpiráciou samotná žena a jej pokožka. Tá denne čelí mnohým impulzom vonkajšieho sveta – či už ide o náročné stretnutia v práci alebo o nezabudnuteľné okamihy v kruhu najbližších. Preto vyvíja Bioderma produkty, ktoré sa dokonale vcítia do pokožky každej ženy, aby obnovili jej prirodzené vlastnosti.

Značka sa po doterajšej racionálnej komunikácii, postavenej prevažne na poznatkoch z dermatológie, približuje k zákazníčkam aj prostredníctvom emócií, ktoré sú vykreslené v hlavnom spote.

Úvodná kampaň sa zameriava na komunikáciu micelárnej vody Sensibio H2O. Hlavný spot bude spolu s ďalšími nástrojmi komunikovaný primárne v online prostredí. Okrem Slovenska je komunikácia zatiaľ adaptovaná aj v susedných Čechách. Agentúra MUW Saatchi & Saatchi od februára zároveň zastrešuje celkovú komunikáciu značky na sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:
Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Marek Sivy
Copywriter: Matúš Kvas, Juraj Chmel
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Head Account Manager: Zuzana Záziková
Režisér: Daniel Laurinc
Produkcia: Laurinc Studio

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.