Francúzska značka Bioderma predstavuje nový komunikačný koncept s titulom Vcíti sa do vašej kože. Ide o jednu z mála dermokozmetických značiek, ktorá zastrešila tvorbu konceptu aj celkovej produkcie na Slovensku.
Pri tvorbe idei sa stala najväčšou inšpiráciou samotná žena a jej pokožka. Tá denne čelí mnohým impulzom vonkajšieho sveta – či už ide o náročné stretnutia v práci alebo o nezabudnuteľné okamihy v kruhu najbližších. Preto vyvíja Bioderma produkty, ktoré sa dokonale vcítia do pokožky každej ženy, aby obnovili jej prirodzené vlastnosti.
Značka sa po doterajšej racionálnej komunikácii, postavenej prevažne na poznatkoch z dermatológie, približuje k zákazníčkam aj prostredníctvom emócií, ktoré sú vykreslené v hlavnom spote.
Úvodná kampaň sa zameriava na komunikáciu micelárnej vody Sensibio H2O. Hlavný spot bude spolu s ďalšími nástrojmi komunikovaný primárne v online prostredí. Okrem Slovenska je komunikácia zatiaľ adaptovaná aj v susedných Čechách. Agentúra MUW Saatchi & Saatchi od februára zároveň zastrešuje celkovú komunikáciu značky na sociálnych sieťach.
Vizitka kampane:
Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Marek Sivy
Copywriter: Matúš Kvas, Juraj Chmel
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Head Account Manager: Zuzana Záziková
Režisér: Daniel Laurinc
Produkcia: Laurinc Studio