Od januára má agentúra Istropolitana Ogilvy nového kreatívneho riaditeľa. Z copywritera seniora sa Michal Belej posúva na pozíciu Associate Creative Director. Michal Belej začínal svoju kariéru ako CRM špecialista v Union poisťovni a Union zdravotnej poisťovni a následne sa špecializoval na CRM a marketing v ďalších bankách a poisťovniach.
V roku 2013 vstúpil do reklamy ako copywriter junior v Istropolitana Ogilvy, ktorá je jeho jedinou agentúrou. Dlhodobo sa staral o komunikáciu značiek VÚB, Zlatý Bažant, Citroën, Tesco, Tesco Mobile a Nature Line. Je členom ADC a na konte má ocenenia za kreativitu a efektivitu, napríklad, za kampane pre značky MAGNA a SME. Známy je aj vďaka blogovaniu, jeho blog Troška Troska sa dva roky po sebe umiestnil medzi najlepšími blogmi na Slovensku.
„Kreatívnym riaditeľom vo veľkej agentúre sa môže stať len človek, v ktorom sa spájajú dve úplne protichodné veci. Totálna uletenosť, nutná pre originalitu kampaní, a totálna zodpovednosť, vďaka ktorej tie kampane vôbec vzniknú. Mišo Belej je uletený a zároveň zodpovedný. Tak sa jedným z kreatívnych riaditeľom u nás stal. V Istropolitana Ogilvy sa z toho tešíme a prajeme mu veľa rovnako uletených a zodpovedných klientov,“ vyjadril sa Peter Darovec, Creative Director Istropolitana Ogilvy.
„Všetko, čo viem o reklame, tak som sa naučil v Istropolitane. Zároveň som tu roky pôsobil ako rušivý element, čím som sa snažil posúvať kreativitu do trochu inej podoby, na akú bolo vedenie zvyknuté, preto som rád, že to ocenili,“ dodal k novej pozícii Michal Belej.
Michal, ako bývalý copywriter píše výborne, prečítajte si jeho blog na tému ako sa dostal do reklamy a na ktorých prácach sa podieľal.