Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.02.2019, 09:39

Obchodní zástupcovia PSS si v novej reklame robia, čo chcú

V náborovej kampani pre Prvú stavebnú sporiteľňu od agentúry Respect APP obchodní zástupcovia odchádzajú z banerov.

Obchodní zástupcovia PSS si v novej reklame robia, čo chcú
Zdroj: Respect APP

„Plním ľuďom sny, ale nie som Ježiško. Kto som?“ Podobne mätúce otázky sa pýtajú skutoční obchodní zástupcovia PSS v statických aj video baneroch. Pomocou nich predstavujú výhody svojej práce. Odpoveď je vždy rovnaká: Obchodný zástupca PSS.

​Online náborová kampaň pracuje až s deviatimi variáciami otázok, cez ktoré približuje benefity práce rôznym cieľovým skupinám.  

„Najväčšou výhodou práce ako obchodný zástupca PSS je v podstate fakt, že si môžete robiť, čo chcete. Absolútna sloboda času, zárobku a nezávislosť od kolegov či šéfa je to, čím chceme prilákať čo najviac záujemcov,“ hovorí Peter Michalka z Respect APP.

Slobodu konania vyjadruje aj forma banerov. V tzv. živých baneroch vidíme samotných obchodných zástupcov. To, čo spočiatku vyzerá ako statická fotka, sa po čase "rozhýbe" - jednému príde dlho a z baneru odíde, ďalší si dá kávičku, tretí sa po chvíli pozrie na hodinky. Ako pri svojej práci, aj tu je čisto na nich, čo so svojím časom a priestorom urobia.

Online banery a bumpery sa objavujú na portáloch a sociálnych sieťach.

Vizitka kampane:

Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Art Director: Róbert Vizváry
Copywriter: Mirka Straková
Stratégia: Yolka Udičová
Account Manager: Zuzana Marečková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.