Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.02.2019, 10:33

Hodnotenie Stratégií: Decembrové Hodnotenie patrilo trom agentúram

Agentúrou mesiaca sa stal Wiktor Leo Burnett.

Hodnotenie Stratégií: Decembrové Hodnotenie patrilo trom agentúram
Zdroj: Youtube

Predstavujeme práce, ktoré získali na decembrovom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách.

V decembri sa na Hodnotení najviac skloňoval názov agentúry, ktorá sa podieľala na kampani pre Slovenský zväz ľadového hokeja. Wiktor Leo Burnett prostredníctvom médií fanúšikov cez deň uspával, aby vydržali v noci nespať a vychutnať si hokejové zápasy juniorov. Hodnotiaci ocenili viaceré časti kampane, medzi nimi aj outdoorový vizuál, rádiospot aj online video.

TRIAD je tento mesiac autorom dvoch víťazných prác. Podaril sa mu nápad s tričkami „Ide mi iba o lóve“ pre projekt Hodina deťom, ktorý po dvadsiatich rokoch nedostal televízny priestor na odvysielanie galavečera, a tak potreboval kampaň podporiť prostredníctvom iných kanálov. Okrem toho sa TRIAD podieľal na kampani Gambrinusu, ktorý uskutočnil výstavu, ktorou upozorňoval ľudí, aby stavili na zdravý rozum a počas takzvaných Black Friday zliav nenakupovali veci, ktoré nepotrebujú, len preto, lebo sú v zľave.

Respectu APP sa vydaril sponzorský odkaz pre Kaufland a porotcov zaujal prácou, ktorou vysvetľovali, čo sú prvky sexizmu. Vizuály sa im vydarili a jednoduchosťou jasne odkomunikovali message.

Kategória: Film – televízna reklama

Vianoce bez reklamy

Agentúra Respect APP dostala za úlohu pripraviť upútavku, ktorá divákov upozorní, že vďaka Kauflandu ľudia pozerajú program bez reklamy. Urobila to jednoduchým spôsobom s použitím produktov, ktoré súvisia s obchodným reťazcom. Sponzorský odkaz nasadila pred aj po programe.

Klient: Kaufland Slovenská republika
Agentúra: Respect APP
Creative director: Mario Poór
Strategy director: Romana Otočková
Copywriter: Mirka Straková
Account manager: Romana Otočková

Kategória: Film – online video a film

Neprespite MS juniorov

V rámci kampane na odpromovanie nočných zápasov MS juniorov v Kanade, ktoré sa hrali počas vianočných sviatkov, vymyslela kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett uspávanku naspievanú Katkou Koščovou. Pieseň použili aj v online videu, v ktorom uspali hokejový štadión a predstavili hlavných partnerov SZĽH. Porotcovia Hodnotenia chválili každú časť kampane vysokým počtom bodov.

Klient: Slovenský zväz ľadového hokeja
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Peter Kačenka
Art director: Tomáš Hlavatý
Copywriteri: Richard Hanzlík, Kristína Pavlendová
Account manager: Miša Kolrusová

Kategória: Digital – social media

Hodina deťom – Ide nám iba o lóve merch

Hodina deťom sa prvýkrát po dvadsiatich rokoch musela zaobísť bez TV galavečera, ktorý je tradične jedným z najväčších momentov zbierky. Preto musela Nadácia pre deti Slovenska spolu s TRIAD-om nájsť spôsob, ako potrebné peniaze vyzbierať. V spolupráci s predajcom oblečenia Kompot.sk vytvorili limitovanú edíciu tričiek s nápisom „Ide mi iba o lóve“, ktorú následne spropagovali mnohé mediálne známe osobnosti na sociálnych sieťach. A podarilo sa to.

Klient: Nadácia pre deti Slovenska
Agentúra: TRIAD
Creative directori: Vlado Kurek, Matúš Hliboký, Adam Majko
Account manager: Zuzana Tvarošková

Kategória: Promo & Activation, Event

Nech žije zdravý rozum, hlavne na Black Friday

Zadaním pre TRIAD bolo vymyslieť offline event platformy „nech žije zdravý rozum“. Využila na to Black Friday, teda moment, keď ľudia kupujú niektoré veci, ktoré nepotrebujú. Uskutočnenou výstavou chceli ľuďom pripomenúť, aby pri veľkých zľavách stavili na zdravý rozum a nenakupovali hlava-nehlava aj to, čo nepotrebujú. Oslávili tak zdravý rozum a povedali nie zbytočným nákupom.

Zdroj: TRIAD
Zdroj: TRIAD

Klient: Gambrinus
Agentúra: TRIAD
Creative director: Vlado Kurek
Art director: Adam Majko
Strategy director: Martin Woska
Copywriteri: Martin Luther, Michal Zborovjan
Account manager: Mirka Džupinová

Kategória: Vizuál

Sexistický kix

V spolupráci s udeľovaním anticeny Sexistický kix vytvorila agentúra sériu posterov, ktoré esteticky znázorňovali neprijateľné prvky sexizmu. Edukatívnou formou na posteroch odovzdali message tak, že ukázali, čo sú prvky sexizmu, bez toho, aby sexistické reklamy reálne šírili.

Zdroj: Respect APP
Zdroj: Respect APP
Zdroj: Respect APP

Klient: Aliancia žien – cesta späť
Agentúra: Respect APP
Creative director: Róbert Slovák
Art director: Mykola Kovalenko
Strategy director: Róbert Slovák
Copywriteri: Jana Cviková, Šimon Gál
Account manager: Ema Rajčanová

Kategória: Out of home

Neprespite MS juniorov

Problém hokejových MS zápasov juniorov v Kanade je ten, že sa u nás počas vianočných sviatkov vysielajú v noci. Agentúra preto prišla s ideou, že bude fanúšikov cez deň prostredníctvom médií uspávať, aby neprespali zápasy v noci. Nočné zápasy znázornili jednoduchým spôsobom prostredníctvom notoricky známeho symbolu hokeja.

Klient: Slovenský zväz ľadového hokeja
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative director: Peter Kačenka
Art director: Tomáš Hlavatý
Copywriteri: Richard Hanzlík, Kristína Pavlendová
Account manager: Miša Kolrusová

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné decembrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v januárovom vydaní magazínu Stratégie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.