Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.02.2019, 10:48

Terno má novú kampaň Najobľúbenejšie potraviny. Budú z nej vraj tiecť slinky

Pripravila ju agentúra MADE BY VACULIK.

Terno má novú kampaň Najobľúbenejšie potraviny. Budú z nej vraj tiecť slinky
Zdroj: MADE BY VACULIK

Nové reklamy Terna nadväzujú na predošlú kampaň, rovnako z dielne agentúry MADE BY VACULIK, ktorá komunikovala blízkosť predajní Terno.

​Tentokrát je však v centre pozornosti kvalita overených potravín. Novú kampaň postavili na obľúbených druhoch potravín a pôsobia tak na všetky zmysly.

V prvom zo štyroch spotov napríklad môžeme vidieť detailné zábery s vychutnávaním šunky v hlavnej role, umocnené spomaleným záberov. Ďalej pracujú tiež s pečivom, mliekom či pomarančmi a, samozrejme, so sympatickými hercami. Kreatívci navyše celú komunikáciu značky oživili pastelovými farbami.

 

Cieľom kampane na rok 2019 je zvýšiť povedomie o značke Terno, pretlačiť ju na prvé priečky v zozname zvažovaných predajní potravín, kde zákazníci realizujú doplnkové nákupy. V blízkosti svojich domovov si rýchlo a pohodlne nájdu svoje „Najobľúbenejšie potraviny“.

Vizitka kampane:

Klient: Terno
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative Director: Peter Ižo
Art Director: Martina Obertová
Strategy Director: Adam Horecký
Copywriter: Milan Bielik
Account: Hana Laciková
Produkcia: Protos Production
Réžia: Pepe Ehrenberger
Kamera: Pepe Ehrenberger
Strih: Michal Lipa
Zvuk: Vlado „Bajko“ Bajnóci
Hudba: Fatmusic
Obrazová postprodukcia: studio Ekran

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.