Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.02.2019, 11:10

Na trh prichádza Pepsi Limetka podporená novou kampaňou

Kampaň integruje spoločný claim „Zaži niečo nové.“

Na trh prichádza Pepsi Limetka podporená novou kampaňou
Zdroj: PepsiCo

Spoločnosť PepsiCo prináša na pulty slovenských obchodov nový osviežujúci variant bezkalorickej Pepsi s príchuťou limetky. Tá by mala nadviazať na úspech Pepsi Višne uvedenej v minulom roku. Predstavenie novej príchute bude sprevádzať najväčšia kampaň spoločnosti za prvý polrok s claimom „Zaži niečo nové.“ 

​Spustenie novej limetkovej príchute Pepsi bude podporené dynamickými televíznymi spotmi, ktoré majú diváka motivovať, aby vystúpil z vlastnej rutiny a vyskúšal niečo nové. Televízna kampaň bude prepojená s digitálnou komunikáciou, PR a in-store komunikáciou. Kampaň integruje spoločný claim „Zaži niečo nové.“

„V minulom roku zaznamenala u zákazníkov veľký úspech Pepsi Višňa, ktorá sa ukázala byť skvelým krokom. Slovenskí zákazníci sú v chuťových preferenciách vcelku stáli, ochutené varianty bezkalorických kolových nápojov si však obľúbili. Preto veríme, že si ľudia rýchlo obľúbia aj Pepsi Limetku,“ hovorí Kateřina Komárková, manažérka značky Pepsi pre SR s tým, že sú to práve bezkalorické varianty, ktoré popredný výrobca nápojov považuje za budúcnosť kolového segmentu.

Nová príchuť je v tradičnej maloobchodnej sieti dostupná od začiatku februára.

Vizitka kampane:

Timing: 3 – 4/2019
Mediálne nasadenie: TV, digital, PR, instore
Digitálna agentúra: Etnetera motion
Produkčná agentúra: MARK BBDO

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.