Ďalšou agentúrou, ktorá môže získať „Áčko“, je Istropolitana Ogilvy. Slušný počet bodov si nazbierala zo Zlatého Klinca, Effie a zahraničných súťaží PIAF, Golden Drum a Zlatej pecky. Shortlisty a ocenenia získala agentúra za práce Smetiari a Stories, ktoré nesmú zmiznúť pre klienta SME, Moje dieťa a To nedám pre Magnu, kampaň s Borbélym pre Niké a za prácu Kúpte si nesmrteľnosť. Ďalej za RAW Sašku, prácu Online mentoring a Tesco mobile Les- vianočný spot z roku 2017.archív
StoryEditor

Na Zlatej pecke tento rok bodovala Istropolitana Ogilvy

21.02.2019, 09:10
Autor:
pzpz(čtk)(čtk)
V pražskom klube Lávka odovzdala Asociácia českých reklamných agentúr a marketingovej komunikácie 24 cien.

Súťaž kreativity v reklame v susednom Česku s názvom Zlatá pecka včera vyhlásila víťazov. Zo slovenských 26 nominácií bolo ocenených 11 prác z dielne slovenských agentúr. 

Istropolitana Ogilvy získala najviac ocenení za prácu Moje dieťa pre klienta Magna v kategórii PR a akademickú cenu. Ocenenie si odniesol aj Vianočný vizuál pre Citroën. A cenu za najlepší internetový formát má Denník SME za Stories, ktoré nesmú zmiznúť.

Zaraguza zo štyroch shortlistov premenila na ocenenie až tri práce. Ocenený bol vizuál Knihy, ktoré nepustíte z rúk pre Lindeni, Tajomstvo pravého kávičkára a vianočná PF-ka Social Phone.

Aj agentúra THIS IS LOCCO získala päť shortlistov, spomedzi nich porota ocenila launch House of DaVinci a inzerciu Mreža vs. Mriežka.

Agentúra Respect APP bola ocenená za sériu vizuálov s názvom Jeden svet o slobode pre Medzinárodný festival dokumentárnych filmov Jeden svet.

Ocenené bolo aj Olejové jazero z dielne Effectivity.

MUW SAATCHI & SAATCHI bodovalo s kampaňou ÁNO, ktorú vytvorili pre klienta Telekom.

Wiktor Leo Burnett bojoval s tromi prácami, ocenenie získali televízne spoty Turizmus 1973 pre klienta Zlatý Bažant.

Celkovo bolo do 24. ročníka súťaže prihlásených 156 prác. Tento rok pribudlo predovšetkým prihlášok do kategórie www a multimédií. "Digitálne komunikačné platformy sú pre klientov veľmi atraktívne, pretože svoje ciele dosahujú rýchlejšie, relatívne lacno a zasahujú svoju cieľovú skupinu ľahšie než napríklad v klasickom mediamixe," uviedol predseda digitálnej poroty Tomáš Jindříšek.

Cenu Najlepší herec v reklame, o ktorej rozhoduje 15 000 divákov, získal Tomáš Jeřábek, ktorý účinkuje v sérii spotov na Air Bank. Víťazovi dýchal na krk jeho herecký "parťák" Tomáš Měcháček, na treťom až piatom mieste sa potom umiestnili Sabina Remundová, Jiří Langmajer a Iva Kubelková. Diváci vyberali z 80 účinkujúcich osobností. 

01 - Modified: 2018-11-30 05:38:45 - Feat.: 0 - Title: Slovenské agentúry bodujú počtom shortlistov na českej Zlatej pecke
01 - Modified: 2018-02-22 08:03:20 - Feat.: - Title: Slovenské agentúry zvalcovali českú Zlatú pecku. Najúspešnejšie boli Triad a Wiktor Leo Burnett
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 09:29