Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.02.2019, 15:09

Young Lions je viac ako Klinec

Odkazujú Slovák, Woska a Kačenka mladým kreatívcom.

Young Lions je viac ako Klinec
Zdroj: KRAS

Na Klinci to nevyzerá dobre a najradšej by to spoplatnili, hovoria v "uniknutom" videu zástupcovia KRASu a ADC o súťaži Young Lions. Video s Róbertom Slovákom, Martinom Woskom a Petrom Kačenkom odkomunikovalo zmeny, ktoré tento rok súťaž čakajú a zároveň benefity pre mladých kreatívcov.

​Young Lions dáva šancu reklamným profesionálom do 30 rokov nabrať vedomosti a inšpirácie priamo na festivale Cannes Lions. Víťazné dvojice v Cannes súťažia a porovnávajú si svoje schopnosti s tímami mladých z celého sveta a užívajú si sprievodné aktivity festivalu priamo na plážach Francúzskej riviéry. Jednoducho majú možnosť vyhrať niečo hodnotné, čo obohatí ich kariéru aj zážitky. Toto expresívne pomenúvajú aktéri videa a zároveň je to jeden z dôvodov prečo bude vstup do súťaže od tohto roka spoplatnený - jeden tím zaplatí spolu za registráciu 100 eur.

Prezident Klubu reklamných agentúr Slovenska Róbert Slovák považuje spoplatnenie za logický krok: “Víťazstvo v národnom kole Young Lions je obrovská hodnota, víťazi získajú letenku, ubytovanie a najmä pas na najprestížnejší festival kreativity na svete Cannes Lions, kde môžu tráviť týždeň nielen porovnávaním si síl s kreatívcami z celého sveta, ale aj na prednáškach top ľudí z biznisu či kultúry. Hodnota výhry sa tak pohybuje na úrovni päťtisíc eur, preto investícia pre jednotlivca v hodnote 50 eur mi nepripadá neadekvátna, naopak - hneď vedľa nás, v Česku stojí účasť na Young Lions okolo 300 eur. Navyše súťaž je určená pre profesionálov, zamestnaných ľudí, ktorí, predpokladám, chcú investovať do seba a svojho vzdelávania."

Súťaž je pre mladých výbornou šancou, ako rozvíjať svoje schopnosti. To, že seniorní pracovníci v agentúrach nemali takú príležitosť a dravosť mladších kolegov ich môže znervózňovať, sa stalo inšpiráciou pri tvorbe tohtoročnej kampane od agentúry Respect APP. V nej sú juniori vyzývaní, aby vyhrali a nahnevali tak seniorov, mohli si následne vypýtať viac peňazí či odísť pracovať na lepšie miesta. Víťazi si o sebe jednoducho môžu myslieť, že sú viac, pretože ako kampaň vraví, Cannes je viac ako Klinec.

Jubilejný desiaty ročník Young Lions na Slovensku je výnimočný aj tým, že nebude súčasťou Zlatého klinca a bude mu venovaný vlastný čas a priestor. Najlepšie práce a víťazi budú vyhlásení v KC Dunaji 4. apríla na samostatnom celodennom evente. Kick-off k súťaži sa bude konať už 5. marca na Raňajkách s reklamou vo Foxforde na Obchodnej.

Prihláste sa, registrácia je otvorená už dnes na web stránke www.younglions.sk.

Súťaž pre mladých profesionálov z reklamnej branže Young Lions prebieha na Slovensku vďaka Ad Awards Association, Klubu reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a mesačníku Stratégie a tento rok oslavuje na Slovensku už desiate výročie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.