Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieSlovak Telekom v novej kampani od MUW Saatchi & Saatchi pokračuje vo svojom zabehnutom koncepte s Bekimom. Benefit, ktorý v kampani komunikuje, je automatické prenášanie neminutých dát v paušáloch ÁNO do ďalšieho mesiaca.
Kreatíva kampane vychádza z Bekimovho reálneho života, v ktorom sa venuje aj deťom v školách a detských domovoch, kde robí motivačné prednášky. Vďaka Bekimovej zábudlivosti si v novom televíznom spote decká prenesú so sebou to, čo majú radi. Rovnako ako ľudia svoje dáta.
Televízny spot doplní online kampaň, ktorá prenášanie dát odkomunikuje na rôznych formátoch vrátane samostatných krátkych online videí na sociálnych sieťach.
Zaujímavosti z nakrúcanina:
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom, Petra Novotná, Rastislav Škerko, Denisa Šindelárová
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Jakub Kuvik
Copywriter: Ivana Polohová, Andrej Hrivnák
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Hana Ruttkayová, Zuzana Gazdová
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Réžia: Jan Švejkar
Produkcia: Hitchhiker Films
Hudba: Fatmusic
Mediálna agentúra: Wavemaker
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.