StoryEditor

Jedlo je príliš dobré na to, aby sa ním plytvalo

08.03.2019, 10:21
Autor:
(red)(red)
To je hlavná myšlienka novej kampane Hellmann’s, ktorou bojuje proti chladničkovej slepote.

Hlavná myšlienka novej kampane Hellmann’s nadväzuje na dlhodobo zodpovedný postoj značky k potravinám a vyzýva všetkých spotrebiteľov k ohľaduplnosti pri ich konzumácii. Cieľom je upozorniť na tzv. fenomén prázdnej chladničky, keď a ľuďom zdá, že tam nič nie je a pritom im len chýba fantázia, ako pripraviť jedlo z tých ingrediencií, ktoré majú bežne doma.„Používanie kvalitných surovín a správne zaobchádzanie s nimi je pre značku dlhodobou prioritou. Teraz sa však chceme posunúť o krok ďalej a udržateľným prístupom k potravinám inšpirovať aj samotných spotrebiteľov. Naším cieľom je prebudiť v nich fantáziu, ako potraviny kreatívne kombinovať, a predchádzať tak ich plytvaniu,“ uvádza brand manažérka značky Hellmanns CZ/SK Lucie Bjačková, a dodáva: „V Hellmanns veríme, že jedlo je príliš dobré na to, aby sa ním plytvalo. Preto chceme využiť silu našej značky a naučiť aj našich spotrebiteľov, ako s potravinami ohľaduplne zachádzať.“

Kampaň, ktorá práve začala na Slovensku, odštartovala minulý rok v Južnej a Severnej Amerike. Tento rok sa presúva do Európy. Česká republika a Slovensko sú prvými trhmi, kde sa objaví. Globálnu podobu kampane vytvorila agentúra Hogart, o lokalizáciu sa postaral UpBrand. Na lokálnej komunikácii sa podieľajú agentúry Mindshare, Ogilvy a Geometry. O PR sa bude starať 1st CLASS AGENCY. Kampaň bude pokrývať všetky kanály od televízie cez sociálne siete a ďalšie digitálne média až po in-store prezentácie.

Vizitka kampane:
Klient: Hellmann´s
Reklamná agentúra: Hogarth, UpBrand
Digitálna agentúra: Ogilvy
PR agentúra: 1st CLASS AGENCY
Timing kampane: 2019
Nástroje:  ATL, online, PR, instore prezentácia

Celosvetovo skončí v koši tretina celkovej produkcie potravín. Plytvá sa už pri zbere úrody, ďalej v maloobchode, v reštauráciách, a, samozrejme, v domácnostiach. Najviac sa však plytvá v domácnostiach. Tie sú zodpovedné až za 53 % všetkého nespotrebovaného jedla. Prieskum v českých a slovenských domácnostiach, ktorý realizovala značka Hellmann’s v spolupráci so spoločnosťou Ipsos, odhalil, že jednou z príčin plytvania je tzv. fenomén prázdnej chladničky, pri ktorom ľuďom jednoducho chýba inšpirácia ako potraviny skombinovať, a čo chutné z nich vytvoriť. S tým chce Hellmann’s bojovať pomocou jednoduchých receptov založených na niekoľkých základných ingredienciách, ktoré sa nájdu v každej domácnosti.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 01:21