Ocenenia Effie Awards Europe, známe ako Euro Effie Awards, vyzýva agentúry na účasť v súťaži. Prestížna súťaž efektivity marketingovej komunikácie, oceňuje kampane, ktoré prebiehali na dvoch alebo viacerých európskych trhoch.
Na to, aby bolo možné získať ocenenie, musí kampaň bez akýchkoľvek pochybností preukázať, že výber a používanie marketingovej komunikácie boli kľúčom k úspechu kampane.
Effie Awards Europe oslavuje 50 rokov v celosvetovom meradle a 23. ročník na európskej úrovni. Súťaž je otvorená všetkým agentúram a značkám, ktoré chcú získať uznanie za ich najefektívnejšie marketingové úsilie.
V tohtoročnej súťaži, okrem existujúcich štandardných kategórií, predstavili dve nové špeciálne kategórie, do ktorých bude možné prihlásiť sa od 8. apríla:
- Marketing & Business Solutions- kategória, v ktorej sa udelí cena marketingovej kampani, ktorá priniesla bezprecedentné výsledky napriek akýmkoľvek komunikačným aktivitám
- Best of the Best - kategória, v ktorej bude vybraný víťaz spomedzi kampaní v Európe, ktoré získali zlato v národnej Effie súťaži
Porotcovia ohodnotia práce v dvoch kolách, prvé prebehne online a v druhom kole zasadnú spoločne v Bruseli. Kompletný zoznam kategórií a ďalšie potrebné informácie sú dostupné na euro-effie.com.
Prihlasovanie je otvorené pre štandardné kategórie do 24. mája a pre dve nové kategórie Marketing & Business Solutions a Best of the Best do stredy 31. júla.
Víťazi budú oficiálne vyhlásení na slávnostnom galavečere v Bruseli 15. októbra 2019.
Minulý rok sa stala Euro Effie úspešnou aj pre slovenskú agentúru TRIAD, ktorá získala dva cenné kovy. V kategórii Carpe Diem získala agentúra zlatú Effie a v kategórii IT/Telco - striebornú Effie. Obidve ocenenia získala agentúra za prácu, ktorú realizovali pre klienta O2 - 17. november - Deň zabudnutej slobody.