Agentúra PromoLand zmenila 14. 11. 2018 názov na Wondericon. Hlavným motívom inovovať názov a celú firemnú identitu bola modernizácia agentúry a prispôsobenie sa aktuálnym trendom.
"Nadobudli sme pocit, že starý názov, aj keď bolo veľa ľudí naň zvyknutí, začínal byť pre nás z určitého pohľadu limitujúci. Chceli sme nastaviť firmu po vizuálnej aj strategickej stránke na ďalších 15 rokov tak, aby sme boli atraktívni hlavne pre mladé talenty, ako ich potenciálny zamestnávateľ. Chceme aj týmto vplývať na to, aby u nás skončili tí najšikovnejší a najtalentovanejší. Na tom nám veľmi záleží. Okrem toho to bola veľká skúsenosť a zábava aj pre nás. V tejto pozitívnej atmosfére premeny sme si vytvorili aj nové, originálne funkcie, ako napríklad Idea hunter, Dream Alchemist, Strategy Initiator, Production Jedi, Booking Queen, Mover & Shaker, Technical Solution Hero..., ktoré lepšie vystihujú našu prácu, ako zaužívané agentúrne názvy pozícii. Čiže, keď to zhrniem do jednej vety, tak Wondericon je „New name, familiar Faces“, hovorí Milan Kováčik, Managing Director agentúry Wondericon.