StoryEditor

J&T Banka sa v novej kampani opäť spája s umením

15.03.2019, 08:22
Autor:
rmrm
Využíva v nej umelecký objekt z taveného a lešteného skla. Pozrite si kampaň z dielne MW Promotion.

J&T Banka odštartovala komunikačnú kampaň na nový produkt, podielový fond J&T Profit Eur. Kampaň je multikanálová, jej súčasťou je nový televízny spot.

Ako informovala agentúra MW Promotion, idea kampane vychádza z toho, že na každý objekt vrátane investičných príležitostí sa dá pozrieť z mnohých strán. Vyzýva diváka, aby sa takto pozrel aj na úplne nový produkt banky, podielový fond J&T Profit EUR.

Aktuálna kampaň vo svojej kreativite využíva umelecký objekt z taveného a lešteného skla s názvom Kruh-Kyvadlo od mladého slovenského sklára Andreja Jančoviča (1986). Vo svojej tvorbe sa venuje hlavne geometrickým formám a popri tavenej plastike sa zameriava aj na optické sklo. Patrí k nádejným pokračovateľom slovenského sklárskeho umenia.

MW Promotion už štvrtý rok využíva pri produktovej komunikácii J&T Banky rovnaký komunikačný koncept postavený na dvoch základných krokoch, ktoré približuje Martin Marko, riaditeľ agentúry MW Promotion: „V prvom sa z podporovaného produktu ,vypreparujúʻ tie jeho benefity, ktoré majú schopnosť vyvolať záujem cieľových segmentov o samotný produkt (ako začiatok zákazníckej cesty). V druhom kroku sa tieto kľúčové komunikačné benefity vizuálne a príbehovo stvárnia prostredníctvom tvorby súčasných slovenských vizuálnych umelcov. Maximálne sa sústredíme na produktové benefity, aby sme ničím neodpútavali pozornosť od samotného produktu.“Vo svojom komunikačnom koncepte J&T Banka doteraz spolupracovala s viacerými mladými slovenskými autormi. Začalo sa to fotografiou (fotografka Andrea Zvadová), pokračovalo ink-artom (dizajnérka Nina Weisslechner), perceptuálnym umením (sochár a výtvarník Ašot Haas) a klasickou maľbou (maliarka Patrícia Koyšová). Aktuálne je to spolupráca s umeleckým sklárom Andrejom Jančovičom. 

„Kampane našej privátnej banky sú špecifické tým, že v nich dlhodobo využívame prepojenie s umením. Bankovníctvo je totiž s umením či filantropiou späté už od čias bankárskej rodiny Mediciovcov z Florencie. Angažovaním mladých slovenských umelcov do kampaní navyše vyzdvihujeme ich talent a sme radi, že ich môžeme takto podporiť,“ vysvetľuje riaditeľ odboru marketingu a komunikácie J&T Banky Radovan Teuschel. J& Vizitka kampane:
Agentúra: MW Promotion
Idea Maker: Beata Hudecová
Art Director: Dominika Rišiaňová
Copywriteri: Beata Hudecová, Lukáš Porhajaš
Account Director: Mira Čechová
Strategy Director: Martin Marko
Online: Lukáš Porhajaš
Lead Management: Patrik Serbin
Autor umeleckého diela: Andrej Jančovič
Umelecké dielo: Kruh-kyvadlo, tavené leštené sklo
Produkcia: JOJ Production
Režisér: Paulína Mačáková
Fotograf: Jakub Klimo  J&

01 - Modified: 2022-04-12 13:31:20 - Feat.: - Title: J&T Banka má nový komunikačný koncept. Zmena nastáva po šiestich rokoch 02 - Modified: 2021-04-09 10:27:11 - Feat.: - Title: Na podnet J&T BANKY vzniklo na brehu Dunaja umelecké dielo. Ide o novú reklamnú kampaň 03 - Modified: 2018-06-13 08:30:04 - Feat.: - Title: Šéfka J&T Banky Bratislava Macaláková je v predstavenstve banky 04 - Modified: 2018-06-01 10:28:10 - Feat.: - Title: Novým PR manažérom J&T Banky je Milan Janásik 05 - Modified: 2018-03-27 12:17:59 - Feat.: - Title: J&T Banka sa presúva s reklamnou kockou do Eurovei
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 08:04