Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.03.2019, 09:22

J&T Banka sa v novej kampani opäť spája s umením

Využíva v nej umelecký objekt z taveného a lešteného skla. Pozrite si kampaň z dielne MW Promotion.

J&T Banka sa v novej kampani opäť spája s umením
Zdroj: J&T Banka

J&T Banka odštartovala komunikačnú kampaň na nový produkt, podielový fond J&T Profit Eur. Kampaň je multikanálová, jej súčasťou je nový televízny spot.

Ako informovala agentúra MW Promotion, idea kampane vychádza z toho, že na každý objekt vrátane investičných príležitostí sa dá pozrieť z mnohých strán. Vyzýva diváka, aby sa takto pozrel aj na úplne nový produkt banky, podielový fond J&T Profit EUR.

Aktuálna kampaň vo svojej kreativite využíva umelecký objekt z taveného a lešteného skla s názvom Kruh-Kyvadlo od mladého slovenského sklára Andreja Jančoviča (1986). Vo svojej tvorbe sa venuje hlavne geometrickým formám a popri tavenej plastike sa zameriava aj na optické sklo. Patrí k nádejným pokračovateľom slovenského sklárskeho umenia.

MW Promotion už štvrtý rok využíva pri produktovej komunikácii J&T Banky rovnaký komunikačný koncept postavený na dvoch základných krokoch, ktoré približuje Martin Marko, riaditeľ agentúry MW Promotion: „V prvom sa z podporovaného produktu ,vypreparujúʻ tie jeho benefity, ktoré majú schopnosť vyvolať záujem cieľových segmentov o samotný produkt (ako začiatok zákazníckej cesty). V druhom kroku sa tieto kľúčové komunikačné benefity vizuálne a príbehovo stvárnia prostredníctvom tvorby súčasných slovenských vizuálnych umelcov. Maximálne sa sústredíme na produktové benefity, aby sme ničím neodpútavali pozornosť od samotného produktu.“Vo svojom komunikačnom koncepte J&T Banka doteraz spolupracovala s viacerými mladými slovenskými autormi. Začalo sa to fotografiou (fotografka Andrea Zvadová), pokračovalo ink-artom (dizajnérka Nina Weisslechner), perceptuálnym umením (sochár a výtvarník Ašot Haas) a klasickou maľbou (maliarka Patrícia Koyšová). Aktuálne je to spolupráca s umeleckým sklárom Andrejom Jančovičom. 

„Kampane našej privátnej banky sú špecifické tým, že v nich dlhodobo využívame prepojenie s umením. Bankovníctvo je totiž s umením či filantropiou späté už od čias bankárskej rodiny Mediciovcov z Florencie. Angažovaním mladých slovenských umelcov do kampaní navyše vyzdvihujeme ich talent a sme radi, že ich môžeme takto podporiť,“ vysvetľuje riaditeľ odboru marketingu a komunikácie J&T Banky Radovan Teuschel.

Zdroj: J&amp
Vizitka kampane:
Agentúra: MW Promotion
Idea Maker: Beata Hudecová
Art Director: Dominika Rišiaňová
Copywriteri: Beata Hudecová, Lukáš Porhajaš
Account Director: Mira Čechová
Strategy Director: Martin Marko
Online: Lukáš Porhajaš
Lead Management: Patrik Serbin
Autor umeleckého diela: Andrej Jančovič
Umelecké dielo: Kruh-kyvadlo, tavené leštené sklo
Produkcia: JOJ Production
Režisér: Paulína Mačáková
Fotograf: Jakub Klimo 
Zdroj: J&amp

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.