archív L.H.
StoryEditor

Lukáš Honz: Kašli na to, čo si o tebe budú myslieť. Proste ten nápad povedz a hotovo

15.03.2019, 08:42
Predstavujeme Talenty z brandže.

V odľahčenom formáte otázok a odpovedí talentovaných ľudí z brandže pokračujeme. Tentokrát je na rade Lukáž Honz, Creative Team Leader z dotcom advertising.

Lukáš Honz študoval na strednej škole v Kanade a potom marketing na vysokej škole v Prahe aj v juhoanglickom Southamptone. S reklamou prišiel do kontaktu prvýkrát v agentúre Istropolitana Ogilvy a neskôr ako copywriter v dotcom advertising. Tam pracuje aktuálne asi štyri roky, momentálne na pozícii Creative Team Leader.  

Na čom aktuálne pracujete?

Práve teraz odpovedám na otázky do Stratégií… Okrem toho pripravujem novú brand kampaň pre Tesco Online nákupy a počúvam feedback od Slávky a Mišky na našu rozpracovanú kampaň pre Karičku. A pracujem aj na svojom vnútornom pokoji po vzhliadnutí prezidentskej debaty.

Pre akého klienta na domácom trhu by ste raz chceli robiť a prečo?

Ako hrdého slniečkára a kaviarenského povaľača ma trápi, keď vidím ľudské alebo prírodné nešťastie. Našťastie, existujú organizácie, ktoré v týchto prípadoch pomáhajú. Ak by som niečo napísal pre Vagus alebo Lekárov bez hraníc, tak vlastne tiež pomáham, však? Určite by som to spravil pre ten pocit a pre tých ľudí.

Na tvorbe ktorej svetovej značky by ste sa chceli podieľať, keby ste dostali možnosť si ľubovoľne vybrať?

Chcel by som robiť pre značku, ktorá si uvedomuje, že je na tom zle a potrebuje pomoc. Dá mi priestor sa realizovať, ktorý využijem, a vytvorím tak prácu, ktorá pomôže túto značku postaviť na nohy, čiže prácu, s ktorou budem aj ja spokojný. Ale aj taký Netflix by dobre padol...

Hovoria vám ľudia, že ich na vás niečo prekvapuje?

Vraj neviem správne držať vidličku pri jedle... Ale vážne, kedy nás učili správne držať príbor? Po nociach pátram po príčinách vzniku tejto anomálie. Ľudí občas prekvapí aj moja angličtina. Vraj je celkom cool.

Keby ste sa mohli stať odborníkom na niečo cez noc, čo by to bolo?

Asi držanie príboru. Alebo písanie (naozaj dobrých) scenárov. Proste odborníkom na slovo vzatým.

Ak by ste mali vybrať tri prídavné mená, aby ste sa opísali, ktoré by to boli?

Skromný: stačí mi obyčajné ľudské šťastie.

Tvrdohlavý: nepresvedčíte ma, ani keď viem, že máte pravdu.

Verný: ak si ma raz získate, už sa ma nezbavíte.

Čo najlepšie sa vám podarilo v roku 2018?

Bol som pri niekoľkých tendrových víťazstvách, vďaka ktorým sme v dotcome získali nových klientov, ale aj obhájili tých pôvodných. Podarilo sa mi precestovať kus sveta, pracovne aj súkromne. A podarilo sa mi aj naďalej robiť to, čo ma baví.

Pozrite si tento príspevok na Instagrame

#mundukwaterfall #bali #inland #mountains #traveling #traveler #sprchazadara

Príspevok, ktorý zdieľa Lukas H. (@lucky.__.luke),

Na čo ste pyšný?

Som pyšný na svojich kamarátov/kolegov, ktorí tvrdo makajú každý jeden deň nielen na zadaniach, ale aj na sebe. Bez nich by sa z dotcomu nestala taká úspešná agentúra, akou je dnes.

Akú radu by ste dali svojmu ja ako nováčikovi v brandži?

Luky, kašli na to, čo si o tebe budú myslieť. Proste ten nápad povedz a hotovo.

Otázka od Mišky Chlebíkovej: "Keby si písal scenár filmu alebo knihu, o čom by to bolo a aký názov by tvoje dielo nieslo? Už si sa pustil do písania?"

Či už to bude kniha, alebo film, mám v hlave príbeh o bezdomovcovi, ktorý bude iný ako ostatní. Bude tam veľa emócií, lásky, ale aj tragédie. Názov dostane, až keď ju/ho dopíšem. A nie, neinšpirujem sa Rosamundou Pilcherovou!

01 - Modified: 2019-02-15 08:03:35 - Feat.: 0 - Title: Matúš Kvas: Chcel by som robiť reklamu pre Slovan Bratislava alebo aspoň pre Dynamo Dolný Kubín 02 - Modified: 2019-02-22 11:38:36 - Feat.: 0 - Title: Michal Belej: Sme v biznise, ktorý je postavený na emóciách a my by sme tie emócie mali posúvať 03 - Modified: 2019-03-05 08:23:34 - Feat.: 0 - Title: Iva Pacoňová: Začínam inklinovať k menším, lokálnym značkám, pre ktoré by sa dala robiť veľmi pekná komunikácia 04 - Modified: 2019-03-08 13:34:58 - Feat.: 0 - Title: Barbora Jurovcová: V reklame sa nikdy nehanbite povedať svoj nápad a skúste vždy prekvapiť
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 23:45