Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
18.03.2019, 09:22

U Lišiakov doma sa na to nedá pozerať, PSS reaguje

Kampaň od Respect APP prináša niekoľko ďalších noviniek z Lišiackeho sveta.

U Lišiakov doma sa na to nedá pozerať, PSS reaguje
Zdroj: Youtube

Nová kampaň Prvej Stavebnej Sporiteľne sa na potrebu prerábky domova pozerá z netradičného uhla.

Séria troch televíznych spotov uvádza do situácie s riešením: ak sa na to u vás doma nedá pozerať, môžete zhasnúť. Alebo využite náš výhodný úver. Lišiacka dvojica v nevábne pôsobiacej domácnosti zažíva nepríjemné situácie a prvýkrát sa do toho zamiešajú aj ich deti. Tie však nevidíme, pretože vstupujú do deja až v momente, kedy sa zhasne svetlo a Líškam ostanú svietiť len oči.

S týmto insightom pracuje kampaň v rôznych médiách inak. Pri OOH komunikácii vidíme rodinu Lišiakov, ako sedia na gauči a každý má iným spôsobom zakryté oči.

Zdroj: Respect APP

V rádiospote Líška hovorí poslucháčom o ich šťastí, že to u nich doma nemôžu vidieť, keďže ide o rádioreklamu. V kinospote Lišiaci predpokladajú, že diváci prišli do kina, lebo sa na to u nich doma tiež nedá pozerať.

V online komunikácii a na sociálnych sieťach sa princíp rozširuje aj mimo Lišiackej rodiny.

„Je to veľmi hravá kampaň, vyživná, čo do možností aplikácie na rôzne médiá. A tú výživnosť zabezpečuje skvelý insight, na ktorý sme s kolegami prišli a ktorý som zatiaľ v rámci bankovej komunikácie nezaznamenal,“ hovorí Peter Michalka z Respect APP.

Vizitka kampane:

Agentúra: Respect APP
Creative Director: Peter Michalka
Art Director: Mykola Kovalenko, Mario Poór
Copywriter: Mirka Straková
Stratégia: Yolka Udičová
Account Director: Zuzana Marečková
Account Manager: Michaela Martonová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.