StoryEditor

Soberano ukazuje, ako žiť po španielsky

20.03.2019, 07:50
Autor:
pzpz
Známe španielske brandy Soberano prichádza spolu s redizajnom fliaš aj s novým komunikačným konceptom.

Brandy ako kategória je vnímaná skôr statusovo, konzervatívne, je viac o vychutnávaní než o zábave. Imidž značky Soberano ako brandy s vyše storočnou históriou požehnanou španielskym kráľom sa doteraz niesol presne v tomto duchu.

Aktuálna kampaň tento status quo nabúrava a prináša do komunikácie značky viac spontánnosti, uvoľnenosti a zábavy.

Reklamná agentúra MARK BBDO pripravila koncept Viva la vida! postavený na insighte o španielskom prístupe k životu. Hlavným hrdinom je mladý Španiel Jorge. Vo svojich lekciách nám ukazuje ako sa baviť, pripíjať si, či vychutnávať, nielen Soberano, po španielsky.  Zábavné lekcie sú natočené brechtovským efektom scudzovania, kedy je  okolie “freeznuté”, aby sa následne opäť ponorilo do víru zábavy a relaxu v kruhu priateľov.

V úvodnej fáze boli pripravené štyri videá, v druhej vlne kampane pribudnú ďalšie štyri. Soberano sa významne zameriava na online médiá využivajúc sociálne siete (Facebook, YouTube), ako aj na podporné aktivity v rámci HoReCa a retailu.

Zaujímavosťou je, že víťazom castingu je autentický Španiel študujúci medicínu na Slovensku, ktorý sa celý deň pred nakrúcaním učil slovenské slová, ich významy a výslovnosť. Na natáčaní bolo veľa úsmevných momentov, kedy sa potvrdilo, že slovenčina je jeden z najťažších jazykov. 

Vizitka kampane:

Klient: ST.NICOLAUS – Trade, a.s.
Agentúra: Mark BBDO
Creative Director: Vlado Slivka
Art Director: Peter Kuchta, Martin Lörinc
Copywriter: Michal Roháček
Strategy: Martin Kozár
Client Service Director: Kristína Trnovská
Account Manager:  Petra Havalová
Production: Soft Pillow
Réžia: Erik Reingraber
Foto: Martin Schopinski

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 11:43