StoryEditor

Raiffeisen banka končí s Bambuľkou. Predstavila Ralfa

21.03.2019, 10:58
Autor:
pzpz
Pozrite si teasing kampane.

Raiffeisen banka dnes spustila teasing na nový komunikačný koncept. Hlavným hrdinom je žlté čudo z vesmíru, ktoré sa prebúra do obývačky a prihovára sa divákom.  Banka v rámci novej komunikácie zmenila aj claim, ktorý znie: "Radosť byť u nás."

O kreatívu sa postarala agentúra MADE BY VACULIK. Teasingová kampaň potrvá týždeň, pozrite si 10 sekundovú upútavku.

Raiffeisen banka začala svoju nadlinkovú kampaň inšpirovanú známym seriálom Bambuľkine dobrodružstvá v roku 2014. Bambuľkin svet mal symbolizovať svet banky, v ktorom je všetko príjemné a jednoduché. Hlavnými postavami spotov boli Bambuľka a dedo Jozef.  

01 - Modified: 2019-02-02 09:40:44 - Feat.: 0 - Title: Tatra banka a Raiffeisen banka majú novú šéfku komunikácie a stratégie značiek
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 20:10