StoryEditor

Najbizarnejšie reklamy uplynulého týždňa

24.03.2019, 18:10
Autor:
pzpz
Sexuálna pomôcka či najslávnejšie meme ako súčasť kampane maďarskej vlády.

Bizarný Hornbach

Spotení záhradníci a ich oblečenie sú podľa spoločnosti Hornbach vôňou jari. Nemecký predajca to ilustruje v najnovšom reklamnou spote, ktorý má byť privítaním sezóny.

Väčšia časť spotu zobrazuje pracujúcich spotených chlapov v rokoch, ktorí po vyzlečení prepotených vecí odovzdajú odev dvojici vedcov. Tí sa postarajú o to, aby bolo oblečenie vákuovo zabalené a odoslané do automatov v mestskom prostredí, kde si ich môžu záujemcovia kúpiť. Urobí tak mladá žena, ktorá sa odvážne nadýchne po otvorení vákua. A to je, ako Hornbach tvrdí, vôňa jari.

Reakcie na spot sú rôzne, väčšina chváli odvážnosť značky, iní tvrdia, že sa im spot páči do momentu, kým žena ovonia oblečenie. Vtedy prichádza pocit absolútneho znechutenia. Niektorí vyjadrujú tiež znechutenie a rozpačitosť záveru, ktorý mohol byť podľa mnohých decentnejší.  

Za kreatívou spotu stojí dlhoročná kreatívna agentúra Hornbachu Heimat.

Maďarská reklama je terčom obrovského výsmechu

Maďarská vláda sa stala terčom výsmechu potom, čo na bilbordoch využila fotku s postavami, ktoré sú na jednom z najznámejších meme. Seriózna téma komunikujúca rodinnú politiku zameranú na zvýšenie pôrodnosti okamžite obehla svet. Verejnosť si totiž všimla, že hlavnými postavami na bilborde je rovnaký pár ako na slávnom meme obrázku.

Twitter

​Fotka páru sa za niekoľko rokov objavila v tisícoch rôznych kreatívnych spracovaniach, preto ukážku nižšie berte ako ilustračnú. Fotografiu je možné stiahnuť si zo Shutterstocku. Twitter

​Zhodu postáv si okamžite všimli internetoví nadšenci a maďarská vláda pravdepodobne ani netušila, ako sa bude nová kampaň šíriť naprieč sociálnymi sieťami a celým svetom.

Najdlhšie vystavená reklama

Sexuálna pomôcka „Womanizer“ pre ženy od firmy WOW Tech Group si zaplatila pre kontroverznú reklamu bilbord na jednej z najrušnejších diaľnic v Toronte. Pri obrázku sexuálnej hračky je headline: „Krič svoje meno“. Outdoorová reklama prekročila rekord troch týždňov, ktorý zatiaľ neprekonal žiadny predajca rovnakých produktov bez toho, aby musel reklamu náhle stiahnuť. Podľa vyjadrenia spoločnosti nie je ich cieľom len šokovať, ale aj prispieť k tomu, aby sa prelomila tabu téma o  sexuálnych pomôckach pre ženy.

Adweek

Škoda s obrovským domácim miláčikom

Automobilka najnovším spotom reaguje na výsledky prieskumov, podľa ktorých 98 percent vodičov pri prevážaní zvieraťa nedbá na ich zabezpečenie bezpečnostnými pásmi. 

V spote preto ukazuje obrovského domáceho miláčika, pozrite si spot a zistíte prečo.

Audi akvabely

Audi v najaktuálnejšej reklame vymenila asfalt za bazén. V na mieru navrhnutom veľkom bazéne spravila z áut akvabely, ktoré vo vode predvádzajú zaujímavú choreografiu. Reklamu okrem online nasadí značka aj do kín. Vymyslela ju agentúra BBH London.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 13:49